زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۲/۱۴
» اجتماعی » پایداری ارتباطات شعب رأی‌گیری در پایتخت با فیبر نوری 
تاریخ انتشار : 2023/12/30 - 12:14
 کد خبر: 164798
 33 بازدید

با همکاری شهرداری تهران انجام می‌شود؛

پایداری ارتباطات شعب رأی‌گیری در پایتخت با فیبر نوری 

معاون سیاسی استاندار و رییس ستاد انتخابات تهران گفت: برای نخستین بار اطلس پراکندگی شعب انتخابات در شهر تهران تهیه شده است.

پایداری ارتباطات شعب رأی‌گیری در پایتخت با فیبر نوری 

به گزارش ایسنا، گردهمایی عوامل انتخابات شهر تهران صبح امروز -۹ دی‌ماه ۱۴۰۲- با حضور استاندار تهران، شهردار پایتخت و جمعی از دست‌اندرکاران در محل برج میلاد برگزار شد.

حامد شایان، معاون سیاسی استاندار و رییس ستاد انتخابات تهران در این همایش اظهار کرد: بیش از یک‌ سال است که فرایند عملیاتی انتخابات مجلس آغاز شده است. در تلاش هستیم تا از تجربیات انتخابات قبلی استفاده کنیم.

وی با بیان آنکه برای نخستین بار، ساختار جدیدی را برای برگزاری انتخابات در تهران طراحی و پیاده‌سازی کردیم، اضافه کرد: این ساختار به تصویب ستاد انتخابات کشور هم رسید که در ستاد انتخابات شهرستان تهران و همه مناطق تهران اجرایی می‌شود.

معاون استاندار تهران افزود: برای نخستین بار ۶ ماه پیش از برگزاری انتخابات، ستاد اجرایی کاملاً طراحی و انتخاب شده و آماده برگزاری انتخابات هستیم. البته باتوجه به وسعت شهر تهران باید به ساختار دیگری برای برگزاری انتخابات در پایتخت رسید.

شایان با اشاره به اینکه برای نخستین بار اطلس پراکندگی شعب در شهر تهران تهیه شد، تصریح کرد: امیدواریم شعب رأی‌گیری بصورت متوازن در سطح شهر پراکنده شوند. به این ترتیب می‌توان به افزایش مشارکت باتوجه به پویایی توزیع صندوق های رأی امیدوار بود.

بر اساس گزارش سایت شهر، وی تأکید کرد: همچنین با هماهنگی شهرداری تهران بناست پایداری ارتباطات شعب رأی‌گیری در سطح شهر را با فیبر نوری فراهم کنیم.


برچسب ها : , , , , ,
دسته بندی : اجتماعی , تله تایپ , خبر داغ , شهری
ارسال دیدگاه