زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۲/۱۴
» اجتماعی » نقش حیاتی منابع ارزشمند اطلاعاتی هویتی و جمعیتی در تجزیه و تحلیل شرایط کنونی کشور
تاریخ انتشار : 2023/12/25 - 11:47
 کد خبر: 164660
 50 بازدید

وزیر کشور به مناسبت روز ملی ثبت احوال عنوان کرد

نقش حیاتی منابع ارزشمند اطلاعاتی هویتی و جمعیتی در تجزیه و تحلیل شرایط کنونی کشور

وزیر کشور در پیامی به مناسبت روز ملی ثبت احوال، نقش حیاتی منابع ارزشمند اطلاعاتی هویتی و جمعیتی در تجزیه و تحلیل شرایط کنونی کشور و نیز ترسیم صورت‌بندی افق های آینده و ریل گذاری مسیر رشد ملی و ایجاد هم افزایی در ارکان نظام را غیر قابل انکار خواند.

نقش حیاتی منابع ارزشمند اطلاعاتی هویتی و جمعیتی در تجزیه و تحلیل شرایط کنونی کشور

به گزارش ایسنا، وزیر کشور در این پیام فرارسیدن روز ملی ثبت احوال را به رییس و تمامی مدیران و کارکنان سازمان ثبت احوال کشور تبریک گفت و از تلاش‌های مجاهدانه آنان در عرصه خدمت رسانی به آحاد جامعه قدردانی کرد.

بر اساس گزارش روابط عمومی سازمان ثبت احوال کشور، متن پیام دکتر احمد وحیدی به این شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

سوم دی ماه، روز ملی ثبت احوال در کشور جمهوری اسلامی ایران؛ یادآور دستاوردهای سازمانی خدوم و همکارانی سخت کوش با بیش از یک قرن پیشینه خدمت رسانی و حراست از مرزهای هویتی این مرز و بوم است.

نقش حیاتی منابع ارزشمند اطلاعاتی هویتی و جمعیتی در سازمان ثبت احوال در تجزیه و تحلیل شرایط کنونی کشور و نیز در ترسیم صورت بندی افق های آینده و ریل گذاری مسیر رشد ملی و ایجاد هم افزایی در ارکان نظام غیر قابل انکار است.

طی سنوات اخیر در دوره خدمت رسانی دولت مردمی سیزدهم که به حق فصلی جدید و دورانی نوین در حیات این سازمان حاکمیتی به شمار می رود، به فضل خداوند و با تلاش مدیران و کارکنان پرتلاش شاهد شکوفایی، تعریف مرزهای جدید و ظهور ماموریت ‌های نوین متناسب با شرایط روز و نیازهای کشور با تکوین نظام هوشمند و یکپارچه هویتی هستیم.

تلاش در راستای ایجاد زیرساخت‌های لازم با محوریت پایگاه اطلاعات هویتی ایرانیان، ایجاد تنوع در مسیرهای خدمت رسانی، بهره‌برداری از ظرفیت عظیم فضای مجازی، حرکت برنامه محور و بازشناسایی ظرفیت‌های داخلی و تعاملی سازمان، فضایی سازنده را پدید می‌آورد تا با رصد تحولات جمعیتی، اطلاعات و داده‌های مورد نیاز دستگاه‌های سیاست گذار و نهادهای مرجع در عالی‌ترین سطوح نظام فرآوری شده و زمینه لازم برای تحقق توسعه پایدار و متوازن در تمامی اکناف زیست بوم ایران اسلامی فراهم آید.

ضمن عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن این روز به تمامی همکاران ارجمند سازمان ثبت احوال کشور از تلاش‌های مجاهدانه آنان در عرصه خدمت رسانی به آحاد جامعه قدردانی نموده و از درگاه خداوند متعال برای این عزیزان تداوم توفیق و تأیید روزافزون مسئلت می‌نمایم.»


برچسب ها : , ,
دسته بندی : اجتماعی , تله تایپ , خبر داغ , شهری
ارسال دیدگاه