زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۲/۱۳
» اجتماعی » انتقاد از محدود شدن سرعت خودروهای اورژانس به بیمارستان فیروزآبادی
تاریخ انتشار : 2023/12/24 - 11:49
 کد خبر: 164621
 47 بازدید

عضو شورای شهر تهران عنوان کرد

انتقاد از محدود شدن سرعت خودروهای اورژانس به بیمارستان فیروزآبادی

یک عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: بسته شدن خیابان ۲۴ متری شهید بیات، باعث محدود شدن سرعت خودروهای اورژانس به بیمارستان فیروزآبادی شده است.

انتقاد از محدود شدن سرعت خودروهای اورژانس به بیمارستان فیروزآبادی

به گزارش ایسنا، احمد صادقی در دویست و دومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه مسیر دسترسی شهروندان به حرم حضرت عبدالعظیم(ع) و مرکز درمانی فیروزآبادی با مشکل مواجه شده است، اظهار کرد: حمل و نقل عمومی در این محدوده به دلیل برچیده شدن ایستگاه های تاکسی و اتوبوس آسیب دیدند و باعث اتلاف هزینه و وقت شهروندان شده است.

وی ادامه داد: بسته شدن خیابان ۲۴ متری شهید بیات، باعث محدود شدن سرعت خودروهای آتش نشانی و اورژانس شده در حالی که نیاز به تردد سریع خودروهای اورژانس برای انتقال بیماران به بیمارستان فیروزآبادی و همچنین تردد خودروهای آتش نشانی در این محدوده ضروری است.

صادقی تاکید کرد: فضای نشیمن در این محدوده ایجاد شده باعث تجمع دست فروشان، کارگران روزمزد و معتادان ولگرد شده است. امیدواریم این نکات مورد توجه قرار بگیرد. با وجود پیگیری ها از سازمان زیباسازی و منطقه ۲۰ هنوز اتفاقی درخصوص پیاده راه حضرت عبدالعظیم(ع) اتفاق نیفتاده است.

انتقاد عضو شورای شهر تهران از پیشرفت فیزیکی پروژه مجموعه ورزشی قیطریه

میثم مظفر در دویست و دومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران نیز در تذکری گفت: مجموعه ورزشی قیطریه در ضلع غربی بلوار کاوه با وجود موافقین و مخالفین تصویب شد؛ اما پس از هشت ماه این پروژه هنوز دو درصد پیشرفت فیزیکی دارد و وضعیت آن قرمز است.

وی ادامه داد: پروژه باغ فردوس نیز هفت درصد پیشرفت دارد. پروژه دیگر یعنی مسقف کردن پایانه تاکسی لاله در بزرگراه ارتش که در محله سوهانک واقع شده و چهار درصد پیشرفت فیزیکی دارد نیز وضعیت قرمز دارد.

مظفر تاکید کرد: انتظار داریم هرچه سریع تر بودجه اختصاص یافته در این پروژه ها هزینه و طرح ها اجرایی شود و گزارشات آن نیز به شورا ارائه شود.


برچسب ها : , , , ,
دسته بندی : اجتماعی , تله تایپ , خبر داغ , شهری
ارسال دیدگاه