زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۲/۱۷
» اجتماعی » زمینه‌های همکاری در بازار کشورهای حوزه اوراسیا گسترش می‌یابد
تاریخ انتشار : 2023/12/08 - 15:57
 کد خبر: 164151
 32 بازدید

استاندارتهران در بازدید از نمایشگاه اوراسیا:

زمینه‌های همکاری در بازار کشورهای حوزه اوراسیا گسترش می‌یابد

استاندار تهران ضمن بازدید از دومین نمایشگاه اوراسیا گفت: زمینه‌های ارزآوری خوبی برای کشور در این نمایشگاه وجود دارد که باید مورد توجه قرار بگیرد؛ به ویژه بازار کشورهای حوزه اوراسیا پتانسیلی بالایی برای ما دارد.

زمینه‌های همکاری در بازار کشورهای حوزه اوراسیا گسترش می‌یابد

به گزارش ایسنا، علیرضا فخاری استاندار تهران همراه با وحید کیهان مشاور و مدیرکل حوزه استاندار، محمد علی‌مهری معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران، محمد صائبی مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری تهران و دیگر مسئولان از دومین نمایشگاه اوراسیا بازدید کرد.

فخاری در این بازدید اظهارکرد: این نمایشگاه‌ها، پتانسیل خوبی برای نمایش دستاوردهای ایران در حوزه پتروشیمی دارند.

وی افزود: در این نمایشگاه حوزه‌های انرژی، نفت، گاز و پتروشیمی، محصولات کشاورزی، خودرو، مناطق آزاد، صنعت، دانش بنیان می‌تواند زمینه همکاری با کشورهای روسیه، ارمنستان، قزاقستان باشد.

استاندار تهران خاطرنشان کرد: زمینه‌های ارزآوری خوبی برای کشور در این نمایشگاه وجود دارد که باید مورد توجه قرار بگیرد؛ به ویژه بازار کشورهای حوزه اوراسیا پتانسیلی بالایی برای ما دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری تهران، گفتنی است در حاشیه بازدید استاندار تهران از غرفه صنایع پتروشیمی خلیج فارس، نماینده نمایشگاه بین‌المللی تهران با حضور در این غرفه، با اهدای لوحی از استاندار تهران تقدیر کرد.


برچسب ها : , , ,
دسته بندی : اجتماعی , تله تایپ , خبر داغ , شهری
ارسال دیدگاه