زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۲/۱۲
» اجتماعی » جمع آوری سرعت گیر، گاردریل و تابلوهای زائد ترافیکی پایتخت
تاریخ انتشار : 2023/12/06 - 11:57
 کد خبر: 164079
 31 بازدید

جمع آوری سرعت گیر، گاردریل و تابلوهای زائد ترافیکی پایتخت

مدیرکل حمل و نقل عمومی و امور مناطق شهرداری تهران از جمع آوری سرعت گیر،گاردریل و تابلوهای زائد ترافیکی خبر داد.

جمع آوری سرعت گیر، گاردریل و تابلوهای زائد ترافیکی پایتخت

مهدی گلشنی در گفت‌وگو با ایسنا، در مورد سرانجام حذف المان و تابلوهای زائد ترافیکی در سطح شهر تهران گفت: در بررسی تابلوها و المان‌های ترافیکی سطح شهر به این نتیجه رسیدیم که برخی تابلوها یا فاقد کارآیی هستند و یا شرایط مناسب برای استفاده را ندارند و همچنین امکان تجمیع پایه‌های تابلوها وجود دارد، به گونه‌ای که چند تابلو می‌توانند بر روی یک پایه نصب شوند. بر همین اساس جمع آوری تابلو و المان های زائد ترافیکی در سطح شهر به عنوان یک تکلیف جاری و همیشگی پیگیری شده و خواهد شد.

وی با بیان اینکه حذف المان‌های زائد شهری یک امر یک شبه نیست، ادامه داد: تابلوهایی همچون معرفی اماکن و اطلاع‌رسانی در سطح شهر وجود دارد که هر کدام از این تابلوها بر روی یک پایه نصب شدند که نه تنها هزینه‌های نگهداری را بالا برده، بلکه موجب آشفتگی بصری شهر نیز شده است، در حالی که این تابلوها می‌توانند روی یک پایه تجمیع شوند پس در جریان جمع آوری المان های زائد ترافیکی، هر موردی که باشد اعم از پل عابر پیاده، نرده، گاردیل، سرعت گیر و… زائد را جمع آوری می کنیم.

مدیرکل حمل و نقل عمومی و امور مناطق شهرداری تهران با بیان اینکه در جریان بررسی‌ها هرجایی که عنصر اضافه داشته باشیم نسبت به جمع آوری آنها اقدام می شود، اظهار کرد: حذف و جمع آوری المان و تابلوهای ترافیکی جزو وظایف همیشگی شهرداران مناطق قرار داده شده است.

گلشنی در مورد نحوه شناسایی المان و تابلوهای زائد ترافیکی گفت: کمیته‌های مختلفی در سطح مناطق فعال است که در قالب این کمیته ها موضوعات مختلف بررسی می‌شود و تابلوهای زائد و تابلوی بدون کارکرد و یا تجمیع المان ها را بررسی می‌کنند و در این کمیته‌ها عوامل پلیس نیز حضور دارند.


برچسب ها : , , , ,
دسته بندی : اجتماعی , تله تایپ , خبر داغ , شهری
ارسال دیدگاه