زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۲/۱۴
» اقتصادی » بازدید مدیر کل دفتر تجهیز و توسعه زیرساخت‌های سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران از استان کردستان
تاریخ انتشار : 2023/12/04 - 12:10
 کد خبر: 163974
 32 بازدید

بازدید مدیر کل دفتر تجهیز و توسعه زیرساخت‌های سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران از استان کردستان

به  گزارش نقش اقتصاد به نقل از روابط عمومی مدیریت تعاون روستایی استان کردستان مهندس جهان تیغی مدیر کل دفتر […]

بازدید مدیر کل دفتر تجهیز و توسعه زیرساخت‌های سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران از استان کردستان

به  گزارش نقش اقتصاد به نقل از روابط عمومی مدیریت تعاون روستایی استان کردستان مهندس جهان تیغی مدیر کل دفتر تجهیز و توسعه زیرساخت‌ها ی سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران و مهندس عطایی کارشناس معین استان کردستان و کارشناس ساختمان و تأسیسات سازمان مرکزی بعداز ظهر امروز شنبه ۱۱ آذرماه با سفر به استان کردستان و حضور در مدیریت تعاون روستایی کردستان با مدیر استان و همکاران معاونت فنی و بازرگانی نشست تخصصی برگزار کردند.

در این جلسه تخصصی که سعیدی معاون فنی و بازرگانی و ساعد پناه معاون اداری و مالی نیز حضور داشتند، مهندس کوشکی مدیر تعاون روستایی استان گزارشی در خصوص وضعیت زیرساخت‌ها، ابنیه و ساختمانهای موجود در سطح شبکه استان کردستان ارائه نمودند.

نجفی رئیس اداره خدمات فنی و کشاورزی، رحیمی فرد و ایوبی کارشناسان فنی و مهندسی ستاد استانی، مدیران عامل اتحادیه تعاونی های روستایی استان کردستان و اتحادیه دامداران استان، اتحادیه‌های های شهرستان سنندج و دهگلان نیز در این جلسه حضور بهم رساندند.

مشکلات حوزه زیر ساختها، تجهیز و توسعه و طرح های در دست و قابل اجرا در سطح شبکه، درخواست‌های اتحادیه های حاضر در این جلسه توسط حضار تشریح شد.

مهندس جهان تیغ با اشاره به اهمیت ویژه زیرساخت‌ها و تاثیر آنها در پیشرفت تشکلها، بر شناسایی املاک و اموال مازاد و مولد سازی آنها، مشارکت بین تشکلها در سطح استان و در نهایت دریافت تسهیلات به عنوان راههای توسعه زیرساختها اشاره نمود.

 


برچسب ها : , ,
دسته بندی : اقتصادی , تله تایپ , خبر داغ , صنعت،معدن و تجارت
ارسال دیدگاه