زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۲/۸
» بانک و بیمه » نشان عالی مدیر سال به دکتر سید عباس حسینی رسید
تاریخ انتشار : 2023/12/04 - 11:44
 کد خبر: 163956
 33 بازدید

در هشتمین اجلاس سراسری مدیران نمونه و موفق کشور؛

نشان عالی مدیر سال به دکتر سید عباس حسینی رسید

در هشتمین اجلاس سراسری مدیران نمونه و موفق کشور، نشان عالی مدیر سال با عنوان مدیر تاثیرگذار سال در اقتصاد کشور، به دکتر سید عباس حسینی مدیرعامل بانک مسکن اعطا شد.

نشان عالی مدیر سال به دکتر سید عباس حسینی رسید

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، آیین تجلیل از یکصد مدیر ارزش آفرین و تاثیرگذار در عرصه کارآفرینی و تولید کشور با حمایت وزارت راه و شهرسازی، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، وزارت نفت، وزارت صنعت، معدن و تجارت، اتاق بازرگانی صنایع و معادن ایران، مرکز تجارت جهانی و سازمان تامین اجتماعی برگزار شد؛ از مدیر عامل بانک مسکن برای فعالیت‌های تاثیر گذار در حوزه اقتصادی و بانکی و در راستای اجرای سیاست های دولت در بخش توسعه مسکن و رشد اقتصادی به عنوان مدیر برتر سال قدردانی شد.
در این نشست که با حضور دکتر علی آقامحمدی، نماینده ولی فقیه در کمیته عالی بیت رهبری و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و نیز دکتر میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی همراه بود، سخنرانان درباره نقش مدیران در اقتصاد کشور، راهبری و مدیریت سازمان های اقتصادی، بررسی راهکارهای لازم درخصوص مهار تورم و رشد تولید، روش های نوین مدیریت در حوزه اقتصاد، بررسی فرصت ها و چالش های توسعه مدیریت در چشم انداز آینده اقتصاد جامعه ارائه کردند.
دکتر سعید خزائی، رییس مرکز تجارت جهانی در ایران نیز درباره اهمیت آینده پژوهی در مدیریت و دکتر لطف اله سیاهکلی عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی درباره نقش مدیران در مهار تورم و رشد تولید سخنرانی کردند.
هشتمین اجلاس سراسری نقش مدیران ارزش آفرین و تاثیرگذار در مهار تورم و رشد تولید چهارشنبه 8 آذرماه سال جاری در مرکز سالن همایش های صداو سیما برگزار شد.


برچسب ها : , , , ,
دسته بندی : بانک و بیمه , تله تایپ , خبر داغ
ارسال دیدگاه