زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۲/۱۳
» اجتماعی » «سرای ایرانی» سه راه افسریه پیوست ترافیکی ندارد/ شهرداری گزارشی از راه‌اندازی آن ارائه دهد
تاریخ انتشار : 2023/12/03 - 11:53
 کد خبر: 163906
 40 بازدید

رئیس کمیته شفافیت شورای شهر تهران:

«سرای ایرانی» سه راه افسریه پیوست ترافیکی ندارد/ شهرداری گزارشی از راه‌اندازی آن ارائه دهد

رئیس کمیته شفافیت شورای شهر تهران ضمن انتقاد از ترافیک ناشی از برگزاری نمایشگاه در سئول و مصلی تهران گفت: برگزاری نمایشگاه کتاب در مصلی ترافیک ایجاد می کند. همچنین شهرداری تهران باید در خصوص راه اندازی سرای ایرانی گزارشی را ارائه دهد.

«سرای ایرانی» سه راه افسریه پیوست ترافیکی ندارد/ شهرداری گزارشی از راه‌اندازی آن ارائه دهد

به گزارش ایسنا، احمد صادقی در یکصد و نود و هفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه در ۲ سال اخیر نمایندگان مردم در تهران به انتقال نمایشگاه بین المللی به شهر آفتاب تأکید داشتند، گفت: قرار است نمایشگاه لوازم خانگی در این فضا برگزار شود.

وی به بهره برداری مجموعه سرای ایرانی با مشارکت شهرداری منطقه ۱۵ اشاره کرد و افزود: راه اندازی سرای ایرانی در منطقه ۱۵ باعث گره‌های ترافیکی شده و باید برای آن به دنبال راه چاره باشیم. این در حالیست که فضای مورد نظر هیچ گونه پیوست ترافیکی ندارد. متاسفانه شهرداری منطقه ۱۵ بدون عمل به قانون، تمام تلاش خود را برای افزایش ترافیک منطقه به کار گرفته است.

این عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران ادامه داد: شهرداری تهران مکلف است نسبت به عارضه سنجی ترافیکی کاربری‌ها اقدام کند. شهرداری باید پس از یک ماه از لازم‌الاجرا شدن این مصوبه اقدام می‌کرد و اگر این عارضه سنجی صورت می گرفت، چنین ترافیکی را شاهد نبودیم.

وی تاکید کرد: بزرگراه شهید چمران و آیت اله هاشمی و شهید صدر با برگزاری نمایشگاه با ترافیک سنگین مواجه می شوند؛ از سویی دیگر برگزاری نمایشگاه کتاب در مصلی نیز ترافیک ایجاد می کند.

صادقی با بیان اینکه شهرداری تهران گزارشی در خصوص راه اندازی سرای ایرانی را ارائه دهد و اعلام کند کدام نهاد مجوز راه اندازی چنین فضایی را در سه راه افسریه صادر کرده است؟ افزود: شهرداری همچنین باید گزارش دهد که علیرغم ممنوعیت تبلیغات نمایشگاه بین المللی، چرا شاهد این تبلیغات هستیم؟


برچسب ها : , , , , , ,
دسته بندی : اجتماعی , تله تایپ , خبر داغ , شهری
ارسال دیدگاه