زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۲/۱۶
» اجتماعی » استان تهران بیشترین نقاط حادثه‌خیز درون شهری را دارد
تاریخ انتشار : 2023/11/10 - 17:30
 کد خبر: 163020
 30 بازدید

رئیس پلیس راهور فراجا:

استان تهران بیشترین نقاط حادثه‌خیز درون شهری را دارد

رئیس پلیس راهور فراجا گفت: استان تهران ۳۷۴ نقطه حادثه خیز را در سطح معابر درون شهری دارد.

استان تهران بیشترین نقاط حادثه‌خیز درون شهری را دارد

به گزارش ایسنا، سردار سیدکمال هادیانفر با اشاره آمار نقاط حادثه خیز اظهارکرد:  در ابتدای سال ۱۴۰۲ تعداد کل نقاط حادثه خیز درون شهری در کشور ۲۵۲۳ نقطه بود که تا پایان مهرماه سال جاری تعداد ۴۲۷ نقطه اصلاح شده است.

وی افزود: از تعداد ۲۰۹۶ نقطه حادثه خیزی که باقی مانده، تعداد ۳۵۵ نقطه آشکار سازی و تعداد ۱۷۱ نقطه حادثه خیز نیز ایمن سازی شده است.

هادیانفر با بیان اینکه استان‌های تهران، خوزستان و فارس بیشترین نقاط حادثه خیز را در ابتدای سال ۱۴۰۲ داشتند، اضافه کرد: بیشترین فعالیت در جهت رفع نقاط حادثه خیز را استان  تهران با ۱۱۲ مورد از ۴۸۶ نقطه و خوزستان با ۵۳مورد از۲۵۷ نقطه حادثه خیز انجام داده‌اند.

وی ادامه داد: استان های تهران، خوزستان و فارس به ترتیب با ۳۷۴  ، ۲۰۴  و  ۱۸۶ نقطه، بیشترین نقاط حادثه خیز باقیمانده را در سطح کشور دارند.

رئیس پلیس راهور فراجا با اشاره به شناسنامه ترافیکی نقاط حادثه خیز گفت: کلیه نقاط حادثه خیز در ابتدای سال ۱۴۰۲ از سوی پلیس راهور استان ها اعلام شد و دارای شناسنامه ترافیکی که این شناسنامه از عناوینی چون  نام نقطه حادثه خیز، نوع محل، علت حادثه خیز بودن، طول جغرافیایی و عرض جغرافیایی برخوردار است.

هادیانفر خاطرنشان کرد: صورتجلسه تنظیمی بابت شناسنامه های نقاط حادثه خیز با هماهنگی و نظارت شورای عالی ترافیک، پلیس راهور استان  و شهرداری های استان مربوطه تنظیم شده که در نهایت به تایید وزارت کشور رسیده است.


برچسب ها : , , ,
دسته بندی : اجتماعی , تله تایپ , خبر داغ , شهری
ارسال دیدگاه