زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۲/۱۷
» بانک و بیمه » بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به بانک معتمد کارکنان دولت تبدیل شده است
تاریخ انتشار : 2023/10/29 - 12:04
 کد خبر: 162621
 38 بازدید

یک مقام دولتی:

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به بانک معتمد کارکنان دولت تبدیل شده است

مدیرکل بهزیستی استان کردستان، گفت: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به بانک معتمد مردم تبدیل شده و امید است بیش از پیش برای حمایت از اقشار مختلف جامعه گام بردارد.

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به بانک معتمد کارکنان دولت تبدیل شده است

به گزارش نقش اقتصاد به نقل از روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، «حسین رسولی» مدیرکل بهزیستی استان کردستان، اظهار داشت: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به بانک معتمد مردم تبدیل شده و امید است بیش از پیش برای حمایت از اقشار مختلف جامعه گام بردارد.
وی در دیدار با مدیر شعب بانک در استان کردستان، گفت: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در حوزه بانکداری کشور با سرعت بالایی در حال رشد است و پرچم بانکداری اسلامی را برافراشته کرده است.
«رسولی» با اشاره به اینکه حقوق ۵۵۰ نفر از کارکنان سازمان بهزیستی در استان از طریق بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت می‌شود، گفت: بر اساس تفاهم‌نامه مهریار، کارکنان این سازمان از محصولات و خدمات بانک قرض‌الحسنه مهر ایران بهره‌مند می‌شوند.
در ادامه دیدار «حسام‌الدین اسعدی» مدیر شعب بانک در استان کردستان، بیان کرد: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران همواره حامی اقشار ضعیف جامعه است و آمادگی دارد علاوه بر اعطای وام به کارکنان خدوم بهزیستی، به افراد تحت پوشش این سازمان وام قرض‌الحسنه پرداخت کند.
در پایان دیدار تفاهم‌نامه همکاری در قالب طرح مهریار بین ۲ نهاد امضا شد.


برچسب ها : , , , ,
دسته بندی : بانک و بیمه , تله تایپ , خبر داغ
ارسال دیدگاه