زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۲/۱۵
» بانک و بیمه » شمسی‌نژاد: تجربه بانکداری قرض‌الحسنه با کشورهای اسلامی به اشتراک گذاشته شد
تاریخ انتشار : 2023/10/28 - 16:16
 کد خبر: 162555
 32 بازدید

شمسی‌نژاد: تجربه بانکداری قرض‌الحسنه با کشورهای اسلامی به اشتراک گذاشته شد

مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در دیدار خود با متخصصان بانکداری اسلامی از پاکستان و عمان به تبادل تجربه درباره پیاده‌سازی مدل بانکداری اسلامی پرداخت.

شمسی‌نژاد: تجربه بانکداری قرض‌الحسنه با کشورهای اسلامی به اشتراک گذاشته شد

به گزارش نقش اقتصاد به نقل از روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، دکتر «سید سعید شمسی‌نژاد» مدیرعامل بانک در راستای توسعه فعالیت‌های بین‌المللی بانک، به اشتراک گذاشتن تجربه بانکداری قرض‌الحسنه با سایر کشورهای اسلامی و همچنین بهره‌گیری از تجارب متخصصان بانکداری اسلامی در سایر کشورها، دیدارهایی جداگانه با خبرگان بانکی پاکستان و عمان داشت.
دکتر «سید سعید شمسی‌نژاد» در این دیدارها به بیان سازوکار عملکرد بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت و گفت: ۱۰ بانک بزرگ کشور از جمله ملی، ملت، صادرات، سپه، تجارت، مسکن، کشاورزی، رفاه کارگران، صنعت و معدن و توسعه صادرات سهامداران بانک قرض‌الحسنه مهر ایران هستند.
شمسی‌نژاد تأکید کرد: نخستین بانک تخصصی قرض‌الحسنه در ایران با هدف بهبود شاخص‌های عملکرد مالی کشور در زمینه عقد قرض‌الحسنه و فرهنگ‌سازی سنت پسندیده قرض‌الحسنه فعالیت خود را آغاز کرد.
مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران افزود: ثبت بانکداری بر اساس عقد قرض در بانک توسعه اسلامی (ISDB) یکی از اهدافی است که بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به‌صورت جدی آن را دنبال می‌کند تا به‌عنوان الگویی به سایر کشورها نیز ارائه شود.


برچسب ها : , ,
دسته بندی : بانک و بیمه , تله تایپ , خبر داغ
ارسال دیدگاه