زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۲/۱۶
» اجتماعی » پیگیری اخذ مجوز بکارگیری نیروی انسانی در دهیاری‌های کشور
تاریخ انتشار : 2023/10/23 - 18:51
 کد خبر: 162385
 25 بازدید

مشاور رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها خبر داد

پیگیری اخذ مجوز بکارگیری نیروی انسانی در دهیاری‌های کشور

مشاور رئیس و مدیرکل دفتر نوسازی، تحول اداری و فنآوری اطلاعات سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور از پیگیری اخذ مجوز بکارگیری نیروی انسانی دهیاری‌های کشور خبر داد.

پیگیری اخذ مجوز بکارگیری نیروی انسانی در دهیاری‌های کشور

به گزارش ایسنا، حمیدرضا روحی با تقدیر از همکاری سازمان اداری و استخدامی کشور و کارشناسان ذی‌ربط گفت: در راستای اجرای دستورالعمل آزمون بکارگیری نیروی انسانی در دهیاری‌های کشور ابلاغی وزیر کشور و به منظور تعیین استاندارد نیروی انسانی در دهیاری ها و همچنین احصای نیازهای واقعیِ نیرو در رشته‌های شغلی مصوب دهیاری‌ها، تیمی از نمایندگان سازمان اداری و استخدامی کشور ، کارشناسان دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری مرکزی و کارشناسان این سازمان تشکیل شد و از دهیاری‌های استان مرکزی به صورت آزمایشی بازدید میدانی به عمل آمد.

وی افزود: پس از برگزاری چندین جلسه، بر اساس کارشناسی‌های انجام شده نیازهای نیروی انسانی در دهیاری‌های استان مرکزی احصاء شده است که فرآیند اخذ مجوز از سازمان اداری و استخدامی کشور در دست پیگیری است.

مشاور رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور تصریح کرد: درباره سایر دهیاری‌های کشور نیز که نیاز به نیروی انسانی متخصص دارند، پس از بررسی و تشخیص ضرورت تقاضا، مطابق استاندارد نیروی انسانی تعیین شده و با توجه به وضعیت نیروی انسانی موجود در دهیاری، در صورت وجود پست سازمانی بلاتصدی و به شرط عدم تراکم نیروی انسانی و همچنین پیش بینی اعتبار مورد نیاز، نسبت به پیگیری اخذ مجوز از سازمان اداری و استخدامی کشور، اقدام خواهد شد.

روحی گفت: بکارگیری نیروی انسانی در دهیاری‌های کشور مطابق آئین‌نامه استخدامی دهیاری‌ها و اصلاحیه‌ بعدی آن در قالب قرار داد مدت معین و در چارچوب قانون کار انجام می‌شود.

بر اساس گزارش روابط عمومی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، وی همچنین یادآور شد: به محض اخذ سهمیه بکارگیری از سازمان اداری و استخدامی کشور،‌ مجری برگزاری آزمون مذکور، زمان و نحوه ثبت نام آزمون فوق، برای اطلاع رسانی به افرادی که تمایل به اشتغال در دهیاری‌ها را دارند، اعلام خواهد کرد.


برچسب ها : , , , ,
دسته بندی : اجتماعی , تله تایپ , خبر داغ , شهری
ارسال دیدگاه