زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۲/۱۴
» اجتماعی » امروز وجدان های بیدار عالم به ذات خبیث اسرائیل پی بردند
تاریخ انتشار : 2023/10/22 - 11:40
 کد خبر: 162325
 27 بازدید

رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران:

امروز وجدان های بیدار عالم به ذات خبیث اسرائیل پی بردند

رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران گفت: امروز وجدان های بیدار عالم به ذات خبیث اسرائیل پی بردند.

امروز وجدان های بیدار عالم به ذات خبیث اسرائیل پی بردند

به گزارش ایسنا، محمد آخوندی در یکصد و هشتاد و پنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در محکومیت جنایات اسرائیل گفت: وجدان های بیدار عالم که زیر بمباران رسانه های بعضاً صهیونیستی قرار گرفته بودند امروز به ذات خبیث اسرائیل پی بردند و امروز هنرمندان و ورزشکاران و اندیشمندان عالم نسبت به این موضوع موضع می گیرند.

وی افزود: هنرمندان ما نیز نسبت به مسئله موضع گیری کردند با این وجود برخی افراد که به مسائل غیرواقعی ورود کرده و جامعه را دچار تنش می کنند، متأسفانه در این خصوص که تمام عالم را گرفته سکوت کرده اند.

آخوندی با بیان اینکه امسال برای شهر تهران سال حمل و نقل بود، تصریح کرد: در بودجه امسال و برنامه توسعه که به تصویب رسید، اتفاقات بزرگی افتاد و مصوبات شورا خود را در اجرا نیز نشان می دهد.

این عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه از ابتدای مهر شاهد ورود اتوبوس های جدید، بازسازی اتوبوس ها، اورهال مترو و افتتاح ایستگاه های مترو با حضور رئیس جمهور بودیم گفت: یک اتفاق بزرگ در روزهای پایانی مهر نیز انعقاد قرارداد واگن های مترو بود که امیدواریم این مسیر ادامه داشته باشد. قطعاً ما به این سطح از خدمات راضی نیستیم و باید کمبودها جبران شود اما اقدامات شهرداری تهران نویدبخش است.

وی تاکید کرد: از رئیس شورا و شهردار تهران برای اقدامات انجام شده و پیگیری های صورت گرفته تقدیر می کنیم و امیدواریم در سال جاری و سال آینده شاهد اتفاقات خوبی در حوزه حمل و نقل باشیم.


برچسب ها : ,
دسته بندی : اجتماعی , تله تایپ , خبر داغ , شهری
ارسال دیدگاه