زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۲/۱۴
» اجتماعی » تأثیر دیپلماتیک حضور زاکانی در اجلاس «یک کمربند – یک جاده» پس از سه دوره
تاریخ انتشار : 2023/10/22 - 11:38
 کد خبر: 162322
 44 بازدید

رئیس کمیته گردشگری شورای شهر تهران عنوان کرد

تأثیر دیپلماتیک حضور زاکانی در اجلاس «یک کمربند – یک جاده» پس از سه دوره

رئیس کمیته گردشگری شورای شهر تهران از حضور زاکانی در اجلاس «یک کمربند - یک جاده» پس از سه دوره عدم حضور ایران در چین خبر داد.

تأثیر دیپلماتیک حضور زاکانی در اجلاس «یک کمربند – یک جاده» پس از سه دوره

به گزارش ایسنا، احمد علوی صبح امروز در جلسه شورای شهر تهران با اشاره به اقدامات وسیع رسانه ملی در خصوص اطلاع رسانی مظلومت مردم غزه گفت: صدا و سیما نشان داد که مردم و جناح‌های مختلف در این زمینه یکپارچه هستند و احزاب در رابطه با مظلومیت فلسطین هیچ مناقشه‌ای ندارند و این نشان می‌دهد که آرمان‌های امام خمینی(ره) در کشور جاری و ساری است.

وی با اشاره به سفر اخیر زاکانی به چین با تاکید بر اینکه این اقدام از اختصاص ۱۰ هزار میلیارد تومان بودجه مازاد به حمل و نقل شروع شد، گفت: از تیم آقای قالیباف تشکر می‌کنم که سال ۹۵ این موضوع را آغاز کردند اما متاسفانه چهار سال بدون پیگیری باقی ماند و اگر دوستانمان در دوره پنجم مدیریت شهری موضوع واگن‌ها را پیگیری می‌کردند قطعا امروز محصول آن را می‌دیدیم.

عضو شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه نباید به این موضوع توجه کرد که این اتفاق در چه دوره‌ای محصول خواهد داد، گفت: چه فرقی می‌کند ورود واگن‌ها محصول این دوره باشد یا دوره بعد، چرا که این قرارداد یک سال و نیم دیگر محصول می‌دهد.

وی با تاکید بر اینکه در این دوره شهردار تهران به عنوان نماینده جمهوری اسلامی در ۱۰ سالگی خواهر خواندگی تهران و پکن از سوی چین دعوت شده، گفت: ایران در سه دوره از «اجلاس یک کمربند – یک جاده» حضور نداشت و حالا این حضور تاثیر خوبی در عرصه دیپلماتیک دارد.


برچسب ها : , ,
دسته بندی : اجتماعی , تله تایپ , خبر داغ , شهری
ارسال دیدگاه