زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۲/۱۲
» بانک و بیمه » حمایت بانک توسعه تعاون  از واحدهای تولیدی صنعتی
تاریخ انتشار : 2023/10/21 - 14:52
 کد خبر: 162281
 23 بازدید

حمایت بانک توسعه تعاون  از واحدهای تولیدی صنعتی

 مدیر عامل بانک توسعه تعاون طی بازدید استان البرز اعلام داشت حمایت از واحدهای تولیدی صنعتی در اولویت برنامه های حمایتی بانک توسعه تعاون در استان صنعتی البرز می باشد.

حمایت بانک توسعه تعاون  از واحدهای تولیدی صنعتی

محمد شیخ حسینی مدیرعامل بانک توسعه تعاون در بازدید شرکت آریا ذوب در استان البرز اظهار داشت: این شرکت از خدمات اعتباری بانک توسعه به طور مستقیم برای 120 نفر اشتغال پایدار ایجاد نموده است.
در ادامه مدیر عامل بانک توسعه تعاون در بازدید از شرکت آریا دیزل گفت: این بانک در راستای تامین مالی شرکت آریا دیزل از طریق پرداخت تسهیلات و صدور اعتبارات اسنادی و همچنین پرداخت تسهیلات به رانندگان برای خرید کامیونهای تولیدی این واحد صنعتی برای 340 نفر به طور مستقیم در کارخانه و صدها نفر راننده کامیون به صورت مستقیم و غیر مستقیم شغل ایجاد کرده است.
این مقام بانکی خاطر نشان کرد:نزدیک به صد در صد تسهیلات بانک توسعه تعاون به صورت هدفمند به بخشهای واقعی اقتصاد پرداخت شده است، هر چه مکانیزم خلق پول و ایجاد اعتبار هدفمند و در بخشهای واقعی باشد، نقدینگی ایجاد شده مفید بوده و موجب تورم نمی شود.
همچنین شیخ حسینی طی بازدید از شرکت آذین پلاست اظهار کرد: بانک توسعه تعاون با حمایت اعتباری از شرکت آذین پلاست باعث تثبیت اشتغال 330 نفر به صورت مستقیم شده است.


برچسب ها : , ,
دسته بندی : بانک و بیمه , تله تایپ , خبر داغ
ارسال دیدگاه