زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۲/۱۷
» بانک و بیمه » رشد قابل توجه وصول مطالبات بانک سینا در شش ماهه اول سال 1402
تاریخ انتشار : 2023/10/21 - 14:44
 کد خبر: 162271
 25 بازدید

غلامرضا فتحعلی در همایش سراسری حقوقی و وصول مطالبات خبر داد:

رشد قابل توجه وصول مطالبات بانک سینا در شش ماهه اول سال 1402

غلامرضا فتحعلی در همایش سراسری رؤسای دوایر حقوقی و وصول مطالبات این بانک با تأکید بر اینکه حوزه حقوقی در بانک‌ها به عنوان یک رکن مهم به شمار می‌رود که تقویت آن اجتناب‌ناپذیر است، تصریح کرد: با تلاش تمام همکاران حوزه حقوقی و وصول مطالبات و همچنین شعب و مناطق، حجم وصولی‌های بانک در 6 ماهه نخست امسال به یک‌هزار و 993 میلیارد ریال رسیده که این رقم در طول سال گذشته دو هزار و 181 هزار میلیارد بوده است و جای تقدیر دارد.

رشد قابل توجه وصول مطالبات بانک سینا در شش ماهه اول سال 1402

 

وی نقش رؤسای دوایر حقوقی مناطق در جهت حفظ حقوق بانک را مهم و پراهمیت خواند و اظهار داشت: تقویت عملکرد حوزه حقوقی به منظور پیشگیری از تحمیل هزینه‌‌های مطالبات به بانک ضروری است.
وی همچنین به توانمندی‌های بانک سینا در حوزه تنوع کسب‌وکار و بازاریابی اشاره کرد و گفت: در بخش توسعه کسب‌وکار، بانک سینا با در نظر گرفتن شرایط بازار بانکی، ارائه خدمات را از طریق خطوط چهارگانه «بانکداری شرکتی»، «بانکداری خرد»، «بانکداری تجاری» و «بانکداری اختصاصی» فراهم می‌کند و برای هر یک از این خطوط، محصولات مرتبط با سلیقه و ذائقه مشتریان به صورت منسجم و برنامه‌ریزی شده ارائه می‌شود.
در پایان این همایش واحدهای حقوقی مناطق شرق تهران، اصفهان و چهارمحال و بختیاری، فارس و کهگیلویه و بویراحمد و مازندران به عنوان چهار واحد حقوقی برتر سال 1401 از حیث عملکرد در سامانه جامع حقوقی و مطالبات مورد تقدیر قرار گرفتند. همچنین در این همایش از زحمات آقای میثم بهنیا کارشناس مدیریت حقوقی به واسطه راه‌اندازی و راهبری سامانه مذکور، قدردانی شد.


برچسب ها : ,
دسته بندی : بانک و بیمه , تله تایپ , خبر داغ
ارسال دیدگاه