زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۲/۱۳
» اجتماعی » جزئیات تهاتر ورزشگاه تختی با شهرداری تهران؛ ورزشگاه تخریب نمی‌شود
تاریخ انتشار : 2023/10/11 - 11:37
 کد خبر: 161932
 48 بازدید

جزئیات تهاتر ورزشگاه تختی با شهرداری تهران؛ ورزشگاه تخریب نمی‌شود

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران گفت: تهاتر ورزشگاه تختی مربوط به قسمت جنوبی این ورزشگاه است که ۱۵ سال بلاتکلیف مانده بود و ارتباطی به این ورزشگاه ندارد که البته این تهاتر به نفع اداره کل ورزش و جوانان استان تهران خواهد بود.

جزئیات تهاتر ورزشگاه تختی با شهرداری تهران؛ ورزشگاه تخریب نمی‌شود

به گزارش ایسنا، چند روز پیش علی زاکانی، شهردار تهران خبر از تهاتر با ورزشگاه تختی در مورد ساخت اتوبان در بخشی از ورزشگاه تختی داد. در همین رابطه علی جوادی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره تهاتر ورزشگاه تختی برای اجرای پروژه بزرگراه شهید شوشتری، اظهار کرد: این پروژه مربوط به قسمت جنوبی ورزشگاه تختی است که ۱۱ سال بلاتکلیف مانده بود و دارای هیچ اماکن ورزشی نیست  و ارتباطی به این ورزشگاه ندارد. در حقیقت زمین ورزشی است که مدت‌های زیادی خالی مانده و طی سال‌های گذشته بارگذاری روی آن صورت نگرفته و طرحی در آنجا ساخته نشده است. بنابراین تهاتر ورزشگاه هیچ آسیبی به تختی وارد نمی‌کند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا این موضوع سبب کاهش سرانه ورزش استان تهران نمی‌شود؟ تصریح کرد: به میزان اماکنی که از ورزشگاه جدا می شود به قیمت کارشناسی که توسط کارشناس رسمی دادگستری و کارشناس مورد اعتماد شهرداری و اداره کل ورزش و جوانان صورت گرفته قرار است آن میزان زمینی که در ورزشگاه تختی مورد نیاز شهرداری است، ارزش‌گذاری و سپس رقم کارشناسی به صورت رسمی اعلام شود. بعد از این که رقم کارشناسی مشخص شد به میزان اماکن ورزشی که از اداره کل ورزش و جوانان استان تهران جدا می‌شود و در اختیار شهرداری قرار می‌گیرد، شهرداری به همان میزان به اداره کل ورزش تهران بدهکار می‌شود و باید اماکن ورزشی که سند آن به اسم اداره کل می‌خورد را در اختیار ما قرار دهد. بنابراین نه تنها سرانه فضای ورزشی ما با اجرای این پروژه کاهش پیدا نمی‌کند بلکه به همان میزان سرانه فضای ورزشی به ما اضافه می‌شود و این موضوع نه تنها به ضرر ورزش استان تهران نیست بلکه با اجرای این پروژه دسترسی به اماکن ورزشی نیز راحت‌تر خواهد شد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران خاطرنشان کرد: چون وظیفه‌ی اصلی ما توسعه ورزش همگانی است اماکن ورزشی که از شهرداری به اداره کل منتقل می‌شود با همان کاربری ورزش همگانی در اختیار اداره کل ورزش و جوانان استان تهران قرار خواهد گرفت تا مردم استفاده بهینه‌ای از آن داشته باشند. بنابراین تهاتر ورزشگاه تختی هیچ آسیبی به این ورزشگاه نخواهد زد و در کل به نفع اداره کل و مردم خواهد بود.

جوادی همچنین درباره انتخابات هیات فوتبال استان تهران اظهار کرد: بعد از ۱۵ سال که شیرازی زحمات زیادی برای فوتبال استان تهران کشید اعضای مجمع به این نتیجه رسیدند که فردی در این سمت قرار بگیرد که فوتبال تهران توسعه پیدا کند و در حوزه استعدادیابی نیز موثر باشد. البته ماجدی از مدیران موفق فوتبال است و در مجمع این درخواست را از او داشتم که اداره کل ورزش و جوانان استان تهران در صورتی حمایت همه جانبه از او خواهد داشت که از داوران و  مربیان فعال در لیگ برتر و همچنین از بازنشستگان فوتبال و بازیکنانی که در کنج خانه نشسته‌اند حمایت لازم را داشته باشد و به اوضاع آن ها از نظر معیشتی رسیدگی کند و از تیم‌های تهرانی همچون هوادار، سایپا و پیکان حمایت و کانون هواداری ایجاد کند و در جهت افزایش تعداد تیم‌های تهرانی تلاش کند. قطعا اگر ماجدی این انتظارات ما را برآورده کند هر گونه حمایتی که لازم باشد از او به عمل خواهیم آورد.

وی در پایان درباره وضعیت زمین چمن تختی برای میزبانی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال گفت: تلاش می‌کنیم طبق قولی که دادیم زمین چمن تختی را تا نیم فصل دوم آماده و به بهره برداری برسانیم و در اختیار تیم‌های تهرانی قرار دهیم.


برچسب ها : , ,
دسته بندی : اجتماعی , تله تایپ , خبر داغ , شهری
ارسال دیدگاه