زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۲/۱۳
» اسلایدر اصلی » پیام عملیات «سرایا القدس» در شمال فلسطین اشغالی به اشغالگران
تاریخ انتشار : 2023/10/11 - 11:34
 کد خبر: 161929
 59 بازدید

سخنگوی جهاد اسلامی در مصاحبه با ایسنا مطرح کرد

پیام عملیات «سرایا القدس» در شمال فلسطین اشغالی به اشغالگران

سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین با بیان اینکه نبرد «طوفان الاقصی» طعم رسوایی و مصیبت را به دشمن صهیونیستی چشاند، گفت مقاومت به مبارزه ادامه خواهد داد و به هیچ قیمتی در برابر دشمن صهیونیستی عقب‌نشینی نخواهد کرد.

پیام عملیات «سرایا القدس» در شمال فلسطین اشغالی به اشغالگران

«محمد الحاج موسی» سخنگوی رسانه‌ای جنبش جهاد اسلامی فلسطین در مصاحبه با ایسنا درباره ارزیابی خود از عملیات طوفان الاقصی علیه رژیم صهیونیستی گفت که این نبرد در غزه توسط گروه‌های مقاومت به صورت متحد و هماهنگ رهبری می‌شود و سرایا القدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین، گردان‌های عزالدین قسام،شاخه نظامی جنبش حماس و همه نیروهای مقاومت در این نبرد که تا این لحظه همچنان ادامه دارد، رسوایی و مصیبت را به دشمن صهیونیستی چشاندند.

او در پاسخ به سوالی در خصوص میزان تحقق اهداف این عملیات، با اشاره به اینکه مقاومت در ساعات اولیه این نبرد توانست در سطوح نظامی، اطلاعاتی و امنیتی به پیروزی بزرگی علیه دشمن صهیونیستی دست یابد، گفت: مرحله پس از طوفان الاقصی مانند قبل از آن نخواهد بود و ما با تمام عزم و ایمان خود این دستاورد بزرگ را حفظ خواهیم کرد.

سخنگوی جهاد اسلامی فلسطین گفت: مقاومت فلسطین توانست هیبت اشغالگران را بشکند و دستاورد ویژه و بزرگی را رقم بزند و خسارت‌های انبوه اشغالگران در سطح کشته‌ها، مجروحان و اسرا و همچنین در سطح نظامی (خودروها، خودروهای زرهی، تانک‌ها و غیره) کاملا مشخص است و آن‌ها به طور کامل منهدم شدند. همچنین دستاوردها در سطوح امنیتی و لجستیکی نیز بسیار مشهود است.

محمد الحاج موسی اظهار داشت: دشمن ضعیف و شکننده است و قدرتی برای تغییر اوضاع ندارد و طبق معمول به بمباران غیرنظامیان، آمبولانس‌ها و مدارس در معرض دید جهانیان متوسل شده است. دشمن دست به قتل عام زده و همچنان جنایات خود را ادامه می‌دهد اما ان‌شاءالله هیچ دستاورد میدانی محقق نخواهد کرد.

او با اشاره به تعداد اسرای صهیونیستی نزد این جنبش نیز عنوان داشت: جنبش جهاد اسلامی فلسطین بیش از ۳۰ اسیر صهیونیستی نزد خود دارد و ما هیچ یک از آن‌ها را آزاد نخواهیم کرد مگر اینکه همه اسرا در زندان‌های اشغالگر را آزاد کنیم.

سخنگوی جنبش جهاد اسلامی همچنین تاکید کرد، مقاومت به مبارزه خود ادامه می‌دهد و به هیچ قیمتی عقب‌نشینی نخواهد کرد.

او تاکید کرد: مردم فلسطین حول محور مقاومت می‌چرخند. عملیات ویژه سرایا القدس در شمال فلسطین اشغالی پیام روشنی به اشغالگران داشت، مبنی بر اینکه مردم فلسطین در هر کجا که باشند، ملتی مقاوم، متحد و آماده جانفشانی هستند.


برچسب ها : , , ,
دسته بندی : اسلایدر اصلی , تله تایپ , خبر داغ , سیاسی
ارسال دیدگاه