زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۲/۲۰
» بانک و بیمه » تنها ، بانک مسکن به تکالیف خود در نهضت ملی مسکن عمل کرده است
تاریخ انتشار : 2023/09/25 - 16:22
 کد خبر: 161410
 31 بازدید

وزیر راه و شهرسازی:

تنها ، بانک مسکن به تکالیف خود در نهضت ملی مسکن عمل کرده است

همزمان با سفر وزیر راه و شهرسازی به استان مازندران و با حضور معاونان وزیر، مدیرعامل بانک مسکن، استاندار مازندران، نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، مدیران راه و شهرسازی و بنیاد مسکن، مدیرشعب بانک مسکن و نمایندگان انبوه‌سازان برگزار شد؛ مسایل و مشکلات پیش روی پیشرفت طرح نهضت ملی مسکن در استان مورد بررسی کارشناسی قرار گرفت.

تنها ، بانک مسکن به تکالیف خود در نهضت ملی مسکن عمل کرده است

دکتر بذرپاش با اشاره به اقدامات انجام شده در طرح نهضت ملی مسکن گفت: با کارشناسی و به کارگیری تمامی ظرفیت‌ها در ماه‌های اخیر شاهد کاهش تورّم بخش مسکن هستیم. در دولت سیزدهم اقدامات گسترده‌ای برای بهبود فرایند تامین مسکن صورت گرفت که به مرور شاهد به ثمر رسیدن نتایج آن خواهیم بود.

وی با اشاره به آمار عملکرد تمامی بانک‌ها در طرح نهضت ملی مسکن گفت: با توجه به تکالیف محوله به بانک‌ها و عملکرد بالاتر از تعهد بانک مسکن، مقتضی است تمامی بانکها نسبت به تخصیص تسهیلات مطابق با تعهدات اقدام کنند.

وزیر راه و شهرسازی دولت سیزدهم بر حمایت ویژه دولت از طرح نهضت ملی مسکن تاکید کرد و گفت: در خصوص اجرای کامل طرح نهضت ملی مسکن در استان مازندران موانعی وجود دارد که انتظار می‌رود با برگزاری جلسات منظم، رفع ابهامات و هماهنگی دستگاه‌‌های ذیربط مرتفع شود.

از مجموع ۲۴۰ هزار مسکن مهر نیمه‌تمام، حدود 100هزار واحد به بهره برداری رسید که با برنامه‌ریزی و پیگیری بر اتمام واحدهای باقیمانده نیز اهتمام داریم.

وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر ضرورت کاهش قیمت نهایی مسکن، کاهش قیمت مصالح ساختمانی را در این امر موثر خواند و از تمهیداتی برای کاهش شیب تند تورم در این بخش خبر داد.


برچسب ها : , ,
دسته بندی : بانک و بیمه , تله تایپ , خبر داغ
ارسال دیدگاه