زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۲/۱۳
» اجتماعی » شناسایی ۲۵۰ نقطه ترافیکی مدارس در تهران/ ۳ مصوبه مهم ستاد استقبال از مهر برای کاهش ترافیک
تاریخ انتشار : 2023/09/25 - 12:16
 کد خبر: 161368
 27 بازدید

مدیرکل حمل و نقل عمومی شهرداری تهران عنوان کرد

شناسایی ۲۵۰ نقطه ترافیکی مدارس در تهران/ ۳ مصوبه مهم ستاد استقبال از مهر برای کاهش ترافیک

مدیرکل حمل و نقل عمومی شهرداری تهران از شناسایی ۲۵۰ نقطه ترافیکی ویژه مدارس خبر داد و گفت: در قالب مدیریت موقت ترافیک مدارس از ظرفیت خود مدارس برای حل این مشکلات استفاده کرده‌ایم.

شناسایی ۲۵۰ نقطه ترافیکی مدارس در تهران/ ۳ مصوبه مهم ستاد استقبال از مهر برای کاهش ترافیک

به گزارش ایسنا، مهدی گلشنی صبح امروز در جلسه ستاد استقبال از مهر با تشریح اقدامات این ستاد، گفت: امسال از اول مرداد ماه جلسات ستاد استقبال از مهر آغاز شد و جلسات زیادی با حضور معاونین و روسای معاونت حمل‌ و نقل شهر تهران برگزار کردیم.

وی با تشریح تصمیمات این ستاد اظهار کرد: مسئله شناور سازی ساعت کار ادارات، رایگان کردن حمل و نقل عمومی و تخفیف ۳۰ درصدی خرید بلیت از سامانه «شهرزاد» از جمله تصمیمات این ستاد بوده است.

گلشنی با اشاره به ورود ۴۳۰ دستگاه اتوبوس اورهال شده و نو به سامانه حمل و نقل عمومی پایتخت اظهار کرد: همچنین ۱۹۵ ون تاکسی در قالب طرح شاتل سرویس به ارائه خدمات می‌پردازند و این در حالیست که شش رام قطار اورهال شده نیز وارد ناوگان شده است.

وی افزود: پلیس راهور ۲۵۰ نقطه دارای گره ترافیکی مدارس را معرفی کرده و ما نیز سعی کردیم در قالب مدیریت موقت ترافیک مدارس از ظرفیت خود مدارس برای حل این مشکلات استفاده کنیم که امیدواریم ترافیک را بتوانیم مدیریت کنیم.


برچسب ها : , ,
دسته بندی : اجتماعی , تله تایپ , خبر داغ , شهری
ارسال دیدگاه