زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۲/۱۳
» اجتماعی » برگزاری کلاس‌های آموزشی و مشاوره با همکاری مدیران مدارس برای کاهش آسیب‌های اجتماعی
تاریخ انتشار : 2023/09/24 - 15:55
 کد خبر: 161361
 37 بازدید

رئیس مرکز مشاوره جوانان فراجا اعلام کرد

برگزاری کلاس‌های آموزشی و مشاوره با همکاری مدیران مدارس برای کاهش آسیب‌های اجتماعی

رئیس مرکز مشاوره جوانان فرماندهی نیروی انتظامی کشور با بیان اینکه در حال حاضر بیشترین درصد پرونده‌هایی که در مرکز مشاوره نیروی انتظامی وجود دارد در مورد بحث آسیب‌های اجتماعی است، می‌گوید: ریشه بسیاری از جرائم به محیط خانه و خانواده بر می‌گردد که اصلاح محیط خانواده می‌تواند اصلاح جامعه را به دنبال داشته باشد.

برگزاری کلاس‌های آموزشی و مشاوره با همکاری مدیران مدارس برای کاهش آسیب‌های اجتماعی

به گزارش ایسنا، سروان فاطمه بیرانوند در مورد بایسته‌های فضای فرهنگی و عاطفی و محیط مدرسه به منظور ارتقای تحصیلی دانش‌آموزان اظهار کرد: به منظور رشد و ارتقای تحصیلی دانش‌آموزان کاهش آسیب‌های ناشی از استفاده از فضای مجازی ضرورت دارد لذا والدین بایستی نظم و نظارت بیشتری در استفاده دانش‌آموزان از فضای مجازی داشته باشند.

وی افزود: نیروی انتظامی در نظر دارد با همکاری مدیران مدارس برای پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی کلاس‌های آموزشی و مشاوره برگزار کند.

بیرانوند تصریح کرد: در حال حاضر بیشترین درصد پرونده‌هایی که در مرکز مشاوره نیروی انتظامی وجود دارد در مورد بحث آسیب‌های اجتماعی است. اگر علم و سواد رسانه‌ای و نظارت والدین کافی نباشد فرزندان در استفاده از فضای مجازی دچار آسیب خواهند شد.

رئیس مرکز مشاوره جوانان فرماندهی نیروی انتظامی کشور در ادامه با تاکید بر اینکه خانواده نقش مهمی در جامعه دارد و جامعه را تشکیل می‌دهد، افزود: ریشه بسیاری از جرائم به محیط خانه و خانواده بر می‌گردد که اصلاح محیط خانواده می‌تواند اصلاح جامعه را به دنبال داشته باشد.

وی که در برنامه‌ای رادیویی صحبت می‌کرد، با تاکید بر اینکه بایستی برای اصلاح جامعه از نهاد خانواده شروع کرد، گفت: تمام تلاش مشاوران و مدیران مدارس و معلمان بایستی در سال تحصیلی و خارج از سال تحصیلی بر امر آموزش باشد و در این راستا بر آموزش دانش‌آموزان و والدین اهتمام داشته باشند.


برچسب ها : , , , ,
دسته بندی : اجتماعی , تله تایپ , حوادث , خبر داغ
ارسال دیدگاه