زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۲/۱۵
» اسلایدر اصلی » قوه قضاییه مخالف لایحه حجاب و عفاف است / قالیباف : کتبا موافقت کرده اند
تاریخ انتشار : 2023/09/20 - 14:00
 کد خبر: 161222
 27 بازدید

نماینده مجلس :

قوه قضاییه مخالف لایحه حجاب و عفاف است / قالیباف : کتبا موافقت کرده اند

جلیل رحیمی جهان‌آبادی بیان کرد که قوه قضاییه مخالف این لایحه بوده و در اجرای این لایحه با مشکل مواجه خواهد شد اما رئیس مجلس شورای اسلامی نسبت به سخنان وی واکنش نشان داد و تاکید کرد که قوه قضاییه به صورت کتبی موافقت خود را نسبت به لایحه عفاف و حجاب اعلام کرده است.

قوه قضاییه مخالف لایحه حجاب و عفاف است / قالیباف : کتبا موافقت کرده اند
رئیس مجلس شورای اسلامی از موافقت کتبی قوه قضائیه با لایحه عفاف و حجاب خبر داد و گفت: این لایحه با هماهنگی قوه قضائیه در مجلس به تصویب رسید.
به گزارش خبرآنلاین، رسیدگی به گزارش کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس در مورد لایحه یک فوریتی حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب دستور کار مهم امروز مجلس بود. در جریان بررسی این لایحه در نهایت نمایندگان با اجرای آزمایشی ۳ سال این لایحه با ۱۵۲ رأی موافق، ۳۴رأی مخالف و ۷ رأی ممتنع موافقت کردند.

موافقت مجلس با اجرای آزمایشی «لایحه عفاف وحجاب» به مدت ۳ سال /در صحن علنی مجلس چه گذشت؟

بررسی این لایحه اما با برخی تذکرات و حواشی نیز همراه بود. آنچنان که در زمان بررسی پیشنهادات برای تعیین مهلت اجرای آزمایشی لایحه عفاف و حجاب، جلیل رحیمی جهان‌آبادی بیان کرد که قوه قضاییه مخالف این لایحه بوده و در اجرای این لایحه با مشکل مواجه خواهد شد اما رئیس مجلس شورای اسلامی نسبت به سخنان وی واکنش نشان داد و تاکید کرد که قوه قضاییه به صورت کتبی موافقت خود را نسبت به لایحه عفاف و حجاب اعلام کرده است.
آنگونه که ایسنا گزارش داده، محمدباقر قالیباف در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی و پس از تعیین مهلت اجرای آزمایشی قانون عفاف و حجاب بیان کرد: از زحمات همه نمایندگان بویژه کمیسیون های قضایی و حقوقی و فرهنگی برای بررسی کارشناسی لایحه عفاف و حجاب قدردانی می‌کنم. این لایحه با هماهنگی قوه قضائیه در مجلس شورای اسلامی مورد بررسی قرار گرفت و به تصویب رسید. قوه قضاییه موافقت خود را به صورت کتبی نسبت به این لایحه اعلام کرده است.

برچسب ها : , , , ,
دسته بندی : اسلایدر اصلی , تله تایپ , خبر داغ , سیاسی
ارسال دیدگاه