زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۲/۷
» اجتماعی » خدمت به مردم و مبارزه با فساد بايد وجه مشترك همه کارها در شهرداري تهران باشد
تاریخ انتشار : 2021/12/06 - 12:17
 کد خبر: 144751
 118 بازدید

گودرزی در مراسم تکریم و معارفه مدیر بازرسی شرکت بهره برداری مترو

خدمت به مردم و مبارزه با فساد بايد وجه مشترك همه کارها در شهرداري تهران باشد

مراسم تکریم و معارفه مدیر بازرسی شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه با حضور رییس سازمان بازرسی شهرداری تهران، معاون سازمان بازرسی در معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران و جمعی از معاونان و‌ مدیران دو مجموعه برگزار شد.

خدمت به مردم و مبارزه با فساد بايد وجه مشترك همه کارها در شهرداري تهران باشد

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه، رییس سازمان بازرسی شهرداری تهران در این مراسم گفت: وجه مشترك همه ما در مجموعه مديريت جديد شهرداري تهران خدمت بيشتر و ملموس تر به مردم است و بايد از مجموع امكانات، ظرفيت ها و توانمندي هاي فردي و سازماني برای خدمت بیشتر به مردم استفاده كنيم.

داود گودرزی لازمه خدمت به مردم را ارتقاء ساختارها، سيستم ها، فرايندها، كاهش فساد و تخلف و بهينه كردن كارها دانست و‌ عنوان كرد: بايد این روحيه، انگيزه و نگرش را داشته باشيم تا بتوانيم ارتقاء كارمندي و سيستم ها را محقق كنيم.

گودرزي پیشگیری، شناسایی و رفع مشکلات مترو را مورد توجه قرار داد و خاطرنشان كرد: اینکه بتوانیم زمان انتظار شهروندي که از مترو استفاده می كند را از ۴ دقيقه به ۳ دقيقه كاهش دهيم، از خرابی تجهیزاتی همچون پله برقی جلوگیری و در صورت خرابی نیز به سرعت موارد را رفع کنیم یا اجازه ندهیم تاخير قطارها بر اعصاب و روان مردم تاثیر بگذراد، همه اينها مستلزم داشتن روحيه و نگرش درست است.
وي افزود: بايد براي اصلاح رويه بين دستگاه ها و هماهنگي بهتر؛ ساختارها و آيين نامه ها را بازنگري و چگونگي قراردادها و واگذاري ها و پيمان ها را شفاف سازي كنيم.
رییس سازمان بازرسی شهرداری تهران گفت: اگر در كارها اولويت و موضوع اصلی مان مردم و زندگي بهتر آنها باشد مي‌توانيم خودمان را وقف كنيم، تجربه هايمان را به همراه ايده ها، خلاقيت ها و نوآوري ها به کار گیریم تا به يك شرايط بهتر براي خدمت رساني به مردم برسيم.

گودرزي تصريح كرد: داشتن اين روحيه در مجموعه ای مثل مترو كه روزانه چندین هزار نفر مسافر دارد ملموس تر است و با تلاش و همراهي مي توانيد اين حرف را عملیاتی کنید و مردم احساس كنند يك اتفاقاتي افتاده كه دغدغه هايشان كاسته شده و راحت تر مي توانند در شهر تردد كنند.

رئیس سازمان بازرسي شهرداري تهران با بیان اینکه شهردار تهران خود را نوکر مردم می‌داند و شعار هم نمی‌دهد، تاکید کرد: اين ادبيات بايد گفتمان همه ما باشد، نگاه ارباب رعيتي نسبت به پرسنل و مردم باید فراموش شود و بايد همه افراد با صلاحیت‌هایی كه دارند كنار هم باشند، اگر نگاه همان نگاه خدمت به مردم باشد نحوه كار و پيگيري هاي دستور جلساتمان نیز خيلي متفاوت مي شود.

شایسته مديرعامل شركت بهره برداري متروی تهران و حومه نيز با بیان اینکه بازرسي به عنوان يك پايه محكم براي مديريت ارشد است،اظهار کرد: دستگيري به معني مچ گيري نیست و بازرسی با نگاه پیشگیرانه كمك می‌کند تا قبل از اينكه اتفاقي بيفتد کارها در مسير صحيح انجام شود.
مومنی‌ها مدير سابق بازرسي شرکت بهره برداری مترو هم با تاکید بر اینکه فعالیت در شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه بدون خرد جمعی و کمک همکاران امکان‌پذیر نیست، خاطرنشان کرد: این شركت با توجه به حجم وسيع خدمت رساني به مردم از جايگاه ويژه اي برخوردار است و كوچكترين مشكل در مترو می‌تواند تبعات جبران‌ناپذیری داشته باشد.

در ادامه سقط فروش مدیر جدید بازرسی شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه نيز گفت: مترو به عنوان بزرگترين شركت حمل و نقل ریلی درون شهری بهترين خدمات رساني را به شهروندان ارايه مي دهد و اميدواریم به پشتوانه همه دوستان بتوانيم خدماتي كه به شهروندان ارائه مي دهيم را ارتقاء بخشیم.
در پایان این مراسم طی حکمی از سوي رييس سازمان بازرسي شهرداری تهران روح اله سقط فروش به عنوان مدیر بازرسی جدید شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه معرفی و با اهدای لوحی از زحمات امير احمد مومنی‌ها تقدیر به‌ عمل آمد.


برچسب ها : , ,
دسته بندی : اجتماعی , تله تایپ , حمل و نقل , خبر داغ
ارسال دیدگاه