زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۲/۸
» اجتماعی » استخدام اساتید تدریس خصوصی ابتدایی ایران در استادبانک
تاریخ انتشار : 2021/10/14 - 12:11
 کد خبر: 142157
 81 بازدید

استخدام اساتید تدریس خصوصی ابتدایی ایران در استادبانک

اگر شما نیز به تدریس خصوصی ابتدایی علاقه داشته و به دنبال کسب درآمد از آن هستید تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

استخدام اساتید تدریس خصوصی ابتدایی ایران در استادبانک

بهترین معلم خصوصی ابتدایی ایران قطعاً در مجموعه‌ای تدریس خواهد کرد که دارای اعتبار بوده و همه ساز و کار آن مجموعه روی نظم و اصول مشخصی قرار گرفته باشد. استادبانک به عنوان یکی از برترین موسسات تدریس خصوصی ایران می‌تواند با توجه به مزایای ویژه خود، مرجعی قابل اطمینان برای معلمین باشد تا به عنوان معلم خصوصی ابتدایی در آن مشغول به تدریس شوند. اگر شما نیز به تدریس خصوصی ابتدایی علاقه داشته و به دنبال کسب درآمد از آن هستید تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

ساخت یک پروفایل جامع به عنوان بهترین معلم ابتدایی، با کمک استادبانک

قطعاً هر معلمی تمایل دارد که رزومه و کارنامه کامل‌تر و زیباتری از آنچه تدریس می‌کند، به شاگردانش نشان دهد. در واقع داشتن یک پروفایل منظم که تمام جنبه‌های تدریس معلم را به خوبی نشان می‌دهد، می‌تواند در جذب والدین و شاگرد و جلب توجه آن‌ها به پروفایل استاد، به شدت تاثیرگذار باشد.

شاید مرحله اول ثبت‌نام استادبانک برای ساخت پروفایل به دلیل طی کردن پروسه ثبت‌نام و مصاحبه، وقت‌گیر باشد، اما در همان ابتدای فرآیند تدریس، به شما می‌کند به عنوان بهترین معلم ابتدایی، رزومه جامع‌تر و دقیق‌تری از خود بر روی سایت تدریس خصوصی استادبانک، ایجاد کنید.

شروع همکاری با استادبانک، هزینه‌ای برای شما ندارد

تجربه لذت بخش تدریس زمانی برای شما اتفاق می‌افتد که قبل از دریافت شاگرد، کمترین هزینه را صرف فرآیند جذب شاگرد کرده باشید. اگر قصد دارید به صورت مستقل تدریس خصوصی را شروع کنید، باید برای تبلیغات و چاپ تراکت یا حتی حق عضویت در سایت‌های آگهی هزینه کنید.

اما در استادبانک، قبل از دریافت شاگرد، هیچ مبلغی بابت حق عضویت و ساخت پروفایل پرداخت نمی‌کنید. برای مثال اگر تمایل دارید که به عنوان معلم ریاضی با مجموعه استادبانک همکاری کنید، باید ابتدا به صورت رایگان، تمام مراحل ثبت‌نام خود را تکمیل نمایید تا بعد از تایید ثبت‌نام و رزومه شما توسط مجموعه، با دریافت اولین شاگرد، مشغول به تدریس شوید.

رعایت حریم خصوصی استاد، رسالت بزرگ استادبانک

این نکته را فراموش نکنید که در سایت‌های آگهی، اطلاعات تماس شما به طور مستقیم در معرض دید هزاران کاربر قرار می‌گیرد که ممکن است باعث مزاحمت و آشفتگی برای شما شود. در سایت استادبانک، تنها رزومه تحصیلی و سوابق کاری‌تان نمایش داده می‌شود و اطلاعات تماس شما بعد از ثبت درخواست شاگرد، تنها با هماهنگی و خواست شما در اختیار او قرار خواهد گرفت.

کاهش دغدغه جذب شاگرد برای تدریس از طریق همکاری با مجموعه استادبانک

دانش‌آموزان پایه ابتدایی به خصوص پایه اول تا سوم ابتدایی به دلیل آشنایی کم با فضای مدرسه، ضعف‌های زیادی در دروسی مثل فارسی و ریاضی دارند. این ضعف و مشکلات درسی دانش‌آموزان پایه ابتدایی، نیاز آن‌ها را برای گرفتن معلم خصوصی ابتدایی بالا برده است.

بنابراین اگر شما در استادبانک عملکرد مناسبی داشته باشید، استادبانک، شما را به عنوان بهترین معلم خصوصی ابتدایی ایران در لیست اول اساتید تدریس خصوصی ابتدایی خود نمایش می‌دهد. این امتیاز باعث می‌شود پروفایل شما در معرض دید والدینی که فرزندشان نیاز به معلم خصوصی ابتدایی دارد، قرار بگیرد. در واقع اگر عملکرد مناسبی در مجموعه استادبانک داشته باشید دیگر دغدغه جذب شاگرد را نخواهید داشت.

نمونه تجربیات برتر معلمان ابتدایی در دسترس‌تان قرار می‌گیرد

روش تدریس مهم‌ترین ابزار شما برای تدریس و آموزش است. به خصوص در دوره ابتدایی که دانش‌آموز، روحیه حساس‌تر و ضعف زیادی در یادگیری دارد. بنابراین روش تدریس شما و اخلاقی که در تدریس به کار می‌برید، بسیار مهم و حساس است.

همچنین دوره اخلاق حرفه‌ای آکادمی اساتید استادبانک، این فرصت را به شما می‌دهد که علاوه بر دریافت مدرک معتبر آن، نمونه تجربیات برتر معلمان ابتدایی در روش تدریس و اخلاق حرفه‌ای آن‌ها در کلاس خصوصی را به صورت رایگان در اختیار داشته باشید.

استخدام معلم استادبانک، تنها راه افزایش اعتبار رزومه شما خواهد بود

قطعاً هر تجربه‌ای که شما به عنوان معلم خصوصی در تدریس کسب کنید، بر رزومه تدریس‌تان اضافه خواهد شد. اگر در مجموعه استادبانک، بعد از استخدام معلم، مشغول به تدریس شوید، به چند دلیل خیلی مهم، اعتبار رزومه شما، چندین برابر خواهد شد.

یکی از مهم‌ترین دلایل اعتبار رزومه استادبانک این است که استادبانک سایت آگهی نبوده و یک پلتفرم معتبر در زمینه ارائه خدمات معلم خصوصی است که از ابتدای جلسات معلم با شاگرد تا آخرین جلسه، همراه و پشتیبان آن‌ها خواهد بود.

همچنین کارشناسان استادبانک به صورت روزانه از ۹ صبح تا ۱۱ شب، تمام مراحل ثبت‌نام، روند دریافت شاگرد و نحوه برگزاری جلسات استاد با شاگرد را پیگیری خواهند کرد. بنابراین اگر تمایل دارید که به عنوان معلم خصوصی در جمع اساتید استادبانک قرار بگیرید، می‌توانید با سرچ عبارت معلم خصوصی، سایت استادبانک را پیدا کرده، وارد سایت شده و از طریق فرم ثبت نام در انتهای صفحه، مراحل ثبت‌نام خود را تکمیل نمایید.

البته جذب ۲۱۰۰ معلم خصوصی باتجربه به همراه ۴۴۰۰۰ شاگرد خصوصی که تاکنون از خدمات تدریس خصوصی آنلاین و حضوری استادبانک استفاده کرده‌اند، دلیل دیگری بر معتبر بودن این موسسه و افزایش اعتبار و رزومه شما به دلیل همکاری با استادبانک می‌باشد. با همه این توضیحات، اگر در زمان ثبت‌نام، نیاز به راهنمایی و مشورت بیشتر داشتید، حتماً با شماره ۰۰۰-۵۴۴۳۵-۰۲۱ تماس بگیرید.


برچسب ها : , , ,
دسته بندی : اجتماعی , بازار , تله تایپ , خبر داغ , شهری
ارسال دیدگاه