زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۲/۱۴
» اجتماعی » مراسم معرفی و شروع به کار شهردار بندرعباس برگزار شد‌
تاریخ انتشار : 2021/10/11 - 12:19
 کد خبر: 141795
 91 بازدید

مراسم معرفی و شروع به کار شهردار بندرعباس برگزار شد‌

مراسم معرفی و شروع به کار شهردار بندرعباس با حضور رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس، فرماندار، مدیرکل امور شهری استانداری، اعضای شورای شهر بندرعباس، سرپرست شهرداری و جمعی از مدیران مجموعه شهرداری در محل سالن جلسات شهرداری برگزار شد.

مراسم معرفی و شروع به کار شهردار بندرعباس برگزار شد‌

فاطمه جراره رئیس شورای شهر بندرعباس در این مراسم ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی اظهار کرد: شورای ششم در اولین گام خود شهردار بندرعباس را انتخاب کرد و با حکم وزیر کشور رسما مهدی نوبانی به عنوان شهردار بندرعباس منصوب شد و انتظار داریم باتوجه به شاخصه‌هایی که مد‌نظر شوراست شهردار بندرعباس در تسهیل در انجام امور اقدام کند تا رضایتمندی مردم شهر بندرعباس را به دنبال داشته باشد.

وی افزود: بین شهرداری و شورا باید ارتباط تنگاتنگ برای توسعه و آبادانی شهر باشد و تکریم ارباب رجوع و رسیدگی به درخواست ها و مشکلات آنها از اولویت های شهرداری بندرعباس باشد.

جراره در ادامه بیان کرد: انتصاب مدیران توانمند و دلسوز در مجموعه شهرداری می تواند در انجام هرچه بهتر کارها به شهردار منتخب کمک کند تا این مجموعه با مشکل خاصی در زمینه های مختلف شهری روبرو نشود.

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس در پایان خاطرنشان کرد: مبارزه با فساد در شهرداری بندرعباس، پاسخ بموقع به درخواست های مردم و خدمت خالصانه و صادقانه از دیگر برنامه های شهردار بندرعباس باشد تا در پایان شورای ششم مردم قضاوت کنند و انتظارات واقعی خود را از شورا و شهرداری دیده باشند.


برچسب ها : ,
دسته بندی : اجتماعی , تله تایپ , خبر داغ , شهری
ارسال دیدگاه