زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۲/۷
» اجتماعی » اعتبار 4 میلیارد ریالی ستاد اجرایی فرمان امام برای تامین آب 43 روستا 
تاریخ انتشار : 2021/09/11 - 16:09
 کد خبر: 140665
 141 بازدید

‌مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام در هرمزگان خبر داد :

اعتبار 4 میلیارد ریالی ستاد اجرایی فرمان امام برای تامین آب 43 روستا 

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام در هرمزگان از اهدای ٤٣ مخزن آب به مناطق کم آب استان هرمزگان خبر داد. 

اعتبار 4 میلیارد ریالی ستاد اجرایی فرمان امام برای تامین آب 43 روستا 

مشکل تامین آب شرب سالم و بهداشتی یکی از دغدغه‌های اصلی و همیشگی مردم هرمزگان در نقاط مختلف این استان بوده و در تابستان اخیر اوج کم آبی را در این استان شاهد بودیم. خشکسالی‌های متوالی سبب شده مناطقی که پیشتر مشکلی در تامین آب نداشتند نیز با مشکل مواجه شوند، هر چند در جند سال اخیر تلاش‌های زیادی برای آبرسانی دائمی به مردم استان صورت گرفته اما به دلایل مختلف از جمله عدم تامین اعتبار سبب شده سرعت انجام پروژه‌ها کند شود.

ستاد اجرایی فرمان امام در استان هرمزگان در همین راستا کارهای خوبی در زمینه تامین آب برای مناطق محروم انجام داده و تلاش‌های زیادی در این زمینه صورت داده است، انجام چندین طرح و اهدای مخزن سعی کرده کمکی به مناطق کم آب هرمزگان داشته باشد.
مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان هرمزگان نیز از اهدا مخازن ذخیره آب موقت به 43 روستای کم آب استان خبر داد و گفت: با احصا روستاهای کم برخوردار از آب توسط آبفا هرمزگان، مخازن آب با ظرفیت 5 و 10 هزار مترمکعب با اعتبار 4 میلیارد ریال از سوی این ستاد به 43 روستای استان اهدا شد.

“منوچهر دانشمند” ضمن قدردانی از پیگیری های نماینده ولی فقیه در استان و اقدامات آبفا در بخش آبرسانی، تصریح کرد: با توجه به دغدغه ی مقام معظم رهبری در بخش آبرسانی ، تلاش داریم در ادامه ی مشارکت ستاد با آبفا هرمزگان ، شتاب بیشتری به اجرای پروژهای آبرسانی دهیم.

منوچهردانشمند مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام استان اظهار داشت: با توجه به وضعیت نامناسب آب‌های زیرزمینی و فرسودگی لوله‌های انتقال آب شرب و رفع سریع مشکل آب شیرین در روستاهای کمترتوسعه یافته استان هرمزگان، ستاد اجرایی فرمان امام مشغول تهیه مخزن‌های آب برای این مناطق شد.

وی افزود: برای این پروژه مبلغ چهارمیلیارد ریال به هرمزگان پرداخت شد و تعداد 43 مخزن آب 10 و 50 هزار لیتری خریداری و ارسال کردیم.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در هرمزگان ابراز کرد: مناطق مورد هدف ما توسط سازمان آبفای هرمزگان و با همکاری گروه‌های جهادی شناسایی شدند.
دانشمند با تاکید بر اینکه عنوان این پویش را “پویش زندگی” نام نهادیم گفت: این مراسم با حضور نماینده ولی فقیه در هرمزگان و همچنین مدیر عامل آبفا استان ، برگزار شد و امید می‌رود در آینده نزدیک نیز خدمات مشابه با توان مضاعف را به مردم ساکن در مناطق کم آب هرمزگان ارائه دهیم.

همچنین در ادامه حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده نماینده ولی فقیه و امام جمعه بندرعباس از فعالیت جهادی دانشمند مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام هرمزگان درجهت پیگیری و اقدامات لازم برای رفع محرومیت زدایی مناطق کمترتوسعه استان  تقدیر و تشکر کرد .


برچسب ها : , , ,
دسته بندی : اجتماعی , تله تایپ , خبر داغ , شهری
ارسال دیدگاه