زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۲/۱۷
» بین الملل » امارات: 2 برابر کردن حجم اقتصاد در 10 سال آینده
تاریخ انتشار : 2021/09/05 - 20:56
 کد خبر: 140439
 70 بازدید

امارات: 2 برابر کردن حجم اقتصاد در 10 سال آینده

دولت امارات متحده عربی امروز (یکشنبه) از یک برنامه اصلاحات اقتصادی و اجتماعی خبر داد که هدف آن جذب نیروی کار ماهر و تغییر قوانین مهاجرتی و افزایش سرمایه گذاری برای دو برابر کردن حجم اقتصاد این کشور تا سال 2030 است.

امارات: 2 برابر کردن حجم اقتصاد در 10 سال آینده

به گزارش عصرایران به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، دولت امارات متحده عربی روز یکشنبه (امروز) از یک برنامه بزرگ برای تحریک اقتصاد خود و آزادسازی قوانین سخت گیرانه اقامت برای مهاجران خارج از کشور خبر داد.

برنامه امارات برای جذب استعدادهای خارجی در دهه های آینده نشان دهنده تضاد فزاینده این کشور با سایر شیخ نشین های خلیج فارس است که در تلاش برای تنوع بخشیدن به اقتصاد نفتی خود، به طور فزاینده ای سیاست های “حمایت گرایانه ” اقتصادی را در پیش گرفته اند.

اما امارات متحده عربی که امسال پنجاهمین سالگرد تاسیس خود را پشت سر می گذارد، به دنبال تسریع در اصلاحات اقتصادی و اجتماعی خود برای جهش بزرگ اقتصادی در دوره پس از پایان همه گیری کروناست.

“عبدالله بن طوق” وزیر اقتصاد امارات، امروز (یکشنبه) در نخستین کنفرانس خبری بزرگ دولت پس از همه گیری کرونا در شهر دوبی، وعده داد که دولت در سال آینده به طور مستقیم 13.6 میلیارد دلار در اقتصاد این کشور سرمایه گذاری خواهد کرد و در مجموع دولت امارات متعهد شده 150 میلیارد دلار تا سال 2030 در اقتصاد این کشور سرمایه گذاری می کند.


برچسب ها : ,
دسته بندی : بین الملل , تله تایپ , خبر داغ , سیاسی
ارسال دیدگاه