زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۲/۱۳
» اجتماعی » ساخت و اهداء دیواره سرعت سنگ نوردی استاندارد هرمزگان از سوی شرکت پالایش نفت بندرعباس
تاریخ انتشار : 2021/09/05 - 17:21
 کد خبر: 140432
 154 بازدید

ساخت و اهداء دیواره سرعت سنگ نوردی استاندارد هرمزگان از سوی شرکت پالایش نفت بندرعباس

دیواره سرعت سنگ نوردی و مجموعه اداری- آموزشی کوهنوردی و صخره نوردی هرمزگان با مشارکت شرکت پالایش نفت بندرعباس در راستای مسئولیتهای اجتماعی این مجموعه ساخته و به ورزشکاران این استان اهداء شد.

ساخت و اهداء دیواره سرعت سنگ نوردی استاندارد هرمزگان از سوی شرکت پالایش نفت بندرعباس

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت پالایش نفت بندرعباس؛ آیین افتتاح و بهره برداری از دیواره سرعت سنگ نوردی با حضور مسئولان استانی و نمایندگان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی و مدیران شرکت پالایش نفت بندرعباس، در مجموعه ورزشی هفت تیر شهر بندرعباس برگزار شد.
مهندس ذاکری معاون تولید شرکت پالایش نفت بندرعباس در این مراسم ضمن تشکر از مدیرعامل و هیئت مدیره پالایشگاه در کمک به رفع نیازهای جامعه گفت: اعتقاد داریم که هزینه در ورزش استان یک سرمایه‌گذاری است و مجموعه شرکت پالایش نفت بندرعباس در کنار مسئولیت اصلی خود در برابر ملت ایران اسلامی برای تامین سوخت و انرژی مورد نیاز کشور که با تلاش شبانه روزی کارکنان این مجموعه و با تولید مستمر انجام می‌شود، به مسئولیت های اجتماعی خود در قبال استان هرمزگان نیز توجه ویژه دارد.
در این مراسم مدیر توسعه منابع انسانی شرکت پالایش نفت بندرعباس ضمن گزارش فعالیتهای پالایشگاه و این پروژه گفت: دیواره سنگ نوردی و مجموعه اداری آموزشی هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی هرمزگان در تداوم مشارکت ها و تعامل سازنده شرکت پالایش نفت بندرعباس با جامعه و توسعه و تقویت زیرساخت‌های ورزشی هرمزگان، در مدت دو سال و با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال ساخته شد.
مهندس جعفری افزود: توسعه زیرساخت‌های ورزشی، آموزشی، درمانی و عمرانی در چشم‌انداز مسئولیتهای اجتماعی این شرکت قرار دارد که تجهیز بیمارستان سوانح و سوختگی، ساخت مجموعه آموزشی ۱۲ کلاسه بندرعباس، آزمایشگاه تخصصی مهندسی شیمی و مهندسی عمران دانشگاه هرمزگان، ساخت اتوبان تازیان به بندرعباس و ارتقاء زیرساخت های ورزش و حمایت از تیم های ورزشی هرمزگان بخشی از اقدامات صورت گرفته است.
وی با اشاره به اقدامات حوزه درمان نیز تصریح کرد: از ابتدای شروع بیماری کرونا برای حمایت از کادر درمان نیز مبلغ ۱۰۰ میلیارد ریال به حوزه درمان پرداخت شده در روزهای آینده نیز ۲۰۰ تخت بیمارستانی با تجهیزات کامل تهیه و به دانشگاه علوم پزشکی استان اهدا خواهدشد و ساخت بیمارستان مادر و کودک(بیمارستان کودکان)با بودجه حدود ۲۰۰۰ میلیارد ریال در دستور کار این شرکت قرار دارد.
رئیس هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی هرمزگان نیز ضمن تشکر از حمایت پالایشگاه نفت بندرعباس گفت: دیواره سرعت سنگ نوردی دارای ۱۶ متر ارتفاع است که بر اساس استانداردهای فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی کشور ساخته شد و به عنوان یکی از دیواره های استاندارد جنوب کشور در مجموعه هفت تیر بندرعباس در اختیار ورزشکاران و استعدادهای این رشته در هرمزگان قرار گرفت.
مفضل با بیان اینکه هرمزگان در حدود 5 هزار فعال در رشته کوهنوردی و سخره نوردی دارد افزود: در کنار دیواره سرعت سنگ نوردی، مجموعه اداری – آموزشی شامل سوئیت های مدرسین، خوابگاه، سالن آموزش و جایگاه تماشاچیان نیز با مساحت 600 مترمربع ساخته شده است.
دکترآشوری نماینده هرمزگان نیز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اقدامات شرکت پالایش نفت بندرعباس در حوزه ورزش گفت: این مجموعه صنعتی با توسعه زیرساختهای ورزشی در بندرعباس و همچنین روستاها، پشتوانه و حامی تیم های ورزشی و استعدادهای هرمزگان است و این جای تقدیر دارد.
دکتر مرادی رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم گفت: شرکت پالایش نفت بندرعباس همواره به رسالت خود در حوزه مسئولیت های اجتماعی در بخش های مختلف پاسخ مثبت داده و در مواقعی که نیاز شده است این شرکت با همراهی مدیریت و هیئت مدیره این مجموعه برای مشارکت و توسعه استان در حوزه های مختلف پیشگام بوده است و این توجه باید از سوی دیگر صنایع بزرگ استان نیز صورت گیرد.

 


برچسب ها : , , ,
دسته بندی : اجتماعی , تله تایپ , خبر داغ , شهری
ارسال دیدگاه