زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۲/۱۲/۲۹
» تله تایپ » به عنوان همسر رئیسی مخالف کاندیداتوری اش بودم اما…
تاریخ انتشار : 2021/06/12 - 15:40
 کد خبر: 136756
 221 بازدید

جمیله علم الهدی:

به عنوان همسر رئیسی مخالف کاندیداتوری اش بودم اما…

جمیله علم الهدی گفت: بعنوان همسر آقای رئیسی موافق حضور ایشان در انتخابات نبودم اما بعنوان یک هوادار در بین نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری، تنها کسی که ویژگی‌های مدنظر مقام معظم رهبری برای رییس‌جمهور را دارد، آقای رییسی است.

به عنوان همسر رئیسی مخالف کاندیداتوری اش بودم اما…

جمیله علم‌الهدی روز شنبه در نشست پرسش و پاسخ بانوان دانشگاهی با نمایندگان نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با محوریت حوزه زنان پس از پخش کلیپی از بیانات مقام معظم رهبری در رابطه با ویژگی هایی که مردم باید برای انتخاب رییس‌جمهور باید مدنظر داشته باشند، این مطلب را عنوان کرد.

وی پس از طرح سوالاتی از سوی اساتید و دانشجویان درباره برنامه‌های دولت آقای رییسی برای حوزه زنان اظهارداشت: محور اصلی سوالات مربوط به تحصیل و اشتغال بانوان است و نگرانی‌ها از این بابت است که چگونه زنان با الگوی سوم در عین عمل به مسئولیت‌های خود در جامعه فعالیت و تاثیرگذاری اجتماعی داشته باشند.

علم‌الهدی درباره دیدگاه حجت الاسلام و المسلمین رییسی درحوزه زنان گفت: ایشان خود را سرباز مقام معظم رهبری می‌دانند و گفتمان ایشان در این حوزه کاملا گفتمان رهبری است.ایشان معتقد است اگر قرار باشد توسعه و تحول در حوزه زنان اتفاق بیفتد حتما باید بانوان خود پیشگام باشند.

همسر نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری افزود: آقای رئیسی عدالت توزیعی را مربوط به مسائل گروه‌های آسیب‌پذیر می‌دانند ولی درباره موضوعات مرتبط با حوزه زنان به عدالت مشارکتی اعتقاد دارند.

وی پیشنهاد کرد دانشگاه الزهرا به عنوان دانشگاه بانوان مسائل حوزه زنان را شناسایی و طرح‌ها و برنامه‌های همه‌جانبه و درازمدت برای حل مشکلات بانوان ارائه دهند.


برچسب ها : , , , ,
دسته بندی : تله تایپ , خبر داغ , سیاسی , پیشنهاد سردبیر
ارسال دیدگاه