زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۲/۱۶
» اجتماعی » بازداشت کمدین معروف پس از جنجال در بیمارستان
تاریخ انتشار : 2021/03/24 - 18:42
 کد خبر: 132978
 93 بازدید

بازداشت کمدین معروف پس از جنجال در بیمارستان

شامگاه ۳۰ اسفند، علی صبوری؛ کمدین معروف، همراه با یکی از دوستانش به علت تپش و درد قلب به بیمارستان شهید رجایی مراجعه کرد. در بیمارستان، پزشک پس از معاینه اولیه وی اعلام کرد مشکل خاصی وجود ندارد اما علی صبوری اصرار داشت که معاینات دقیق‌تری روی وی صورت گیرد.

بازداشت کمدین معروف پس از جنجال در بیمارستان

در ادامه بین وی و کادر درمان درگیری پیش آمد و علی صبوری در بیمارستان اقدام به داد و فریاد کرد و با مامور انتظامی نیز وارد درگیری لفظی شد.
در ادامه با حضور ماموران کلانتری ۱۴۵ ونک، وی به مقر کلانتری انتقال یافت، سپس کادر درمان و مسئولان بیمارستان شهید رجایی از علی صبوری شکایت کردند که وی سرانجام با صدور قرار قانونی توسط مقام قضائی آزاد شد.

پزشک بیمارستان قلب رجایی: علی صبوری فحاشی کرد و گفت فیلمتان را در اینستاگرام می‌گذارم!

صحبت‌های علی صبوری مبنی بر اینکه او بدحال بوده ادعای خود ایشان است اما ما تأیید نمی‌کنیم که ایشان بیمار قلبی بوده‌ یا حمله قلبی به او دست داده است.
علی صبوری توسط تریاژ ویزیت و سطح سه تریاژ برای او در نظر گرفته شد. در سطح یک و دو تریاژ، بیماران بسیار بدحال و نیازمند اقدامات اورژانسی هستند اما سطح سه تریاژ، مربوط به بیمارانی است که نیازمند بررسی سرپایی و ویزیت پزشک متخصص هستند.
من در حال ویزیت بیماران بدحال بودم که آقای صبوری بدون اینکه اجازه بدهد من او را ویزیت کنم شروع به فحاشی و داد و بیداد کرد و گفت که من الان فیلمتان را در اینستاگرام می‌گذارم.
علی صبوری به تهدید من پرداخت و با توجه به فریادهایی که در بیمارستان بر سر من می‌کشید، نمی‌توانست بیمار اورژانس قلبی حساب شود زیرا بیماران اورژانس قلبی عملاً توان این را ندارند که با پزشک و انتظامات درگیر شوند!


برچسب ها : , ,
دسته بندی : اجتماعی , تله تایپ , خبر داغ
ارسال دیدگاه