زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۲/۱۲/۲۹
» حوادث » بازداشت مرد جوان به اتهام آزار دختر نوجوان معلول
تاریخ انتشار : 2020/11/29 - 14:01
 کد خبر: 123742
 133 بازدید

بازداشت مرد جوان به اتهام آزار دختر نوجوان معلول

خرداد امسال یکی از مددکاران بهزیستی با مراجعه به مسئول مرکز راز عجیبی را بیان کرد و گفت یکی از مددجویانش که دختر نوجوانی است برای چند روز به خانه پدری اش رفته بود تا با خانواده‌اش وقت بگذراند اما این دختر پس‌ از بازگشت به مرکز دچار افسردگی و اختلالات شدید رفتاری و گفتاری شده است.

بازداشت مرد جوان به اتهام آزار دختر نوجوان معلول

او ادامه داد: زمانی که او پیگیر علت این تغییرات شده است دختر نوجوان به وی گفته وقتی به خانه پدری اش رفته بود از سوی یکی از بستگان نزدیکش مورد آزار و اذیت قرار گرفته است.

بدین ترتیب با شکایت بهزیستی پرونده آزار و اذیت این دختر به جریان افتاد و پرونده برای رسیدگی به شعبه 12 دادگاه کیفری استان فرستاده شد.

مددکار این دختر نوجوان به قضات گفت:«روناک کند ذهن است و چون خانواده‌اش توانایی نگهداری از او را نداشتند از چندسال قبل او را برای نگهداری به مرکز بهزیستی‌ سپردند. طبق روال قانونی، بچه‌هایی که دارای معلولیت ذهنی هستند و خانواده دارند می‌توانند در صورت تمایل خانواده‌شان چند روزی پیش آنها بمانند. روناک هم گاهی به درخواست خانواده‌اش به خانه می‌رفت تا اینکه بار آخر وقتی که برگشت، من متوجه شدم این بچه دچار حملات عصبی شدیدی شده است وقتی پیگیری کردم به من گفت در خانه پدرش او را آزار داده‌اند.

بدین ترتیب قضات دستور تحقیقات گسترده‌ای را درباره خانواده این دختر صادر کردند و مشخص شد وقتی روناک به خانه رفته بود یکی از بستگان نزدیکش نیز آنجا بوده است.

در ادامه تحقیقات قضات شعبه 12 اعضای خانواده روناک را احضار کردند اما آنها منکر آزار و اذیت روناک شدند و گفتند این حرف‌ها به خاطر تخیل روناک است. با این حال دادگاه حکم بازداشت مرد جوانی را که روناک مدعی بود او را آزار داده صادر کرد و دختر را نیز برای بررسی وضعیت روحی و روانی و صحت گفته‌هایش به پزشکی قانونی معرفی کرد.


برچسب ها :
دسته بندی : حوادث , خبر داغ
ارسال دیدگاه