زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۲/۷
» اجتماعی » کاهش ۳۱ درصدی مسافران متروي تهران و حومه
تاریخ انتشار : 2020/11/23 - 12:32
 کد خبر: 122835
 113 بازدید

کاهش ۳۱ درصدی مسافران متروي تهران و حومه

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران از کاهش ۳۱ درصدی مسافران مترو همزمان با شروع اجرای طرح محدودیت‌های کرونایی خبر داد.

کاهش ۳۱ درصدی مسافران متروي تهران و حومه

به گزارش مديريت ارتباطات و امور بين الملل شركت بهره برداري متروي تهران و حومه فرنوش نوبخت با اشاره به كاهش آمار مسافري در روزهاي اخير گفت: سرفاصله حركت قطارها تغييري نداشته و با همان ظرفیت قبلی به فعالیت خود ادامه می‌دهيم.

مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه تصريح كرد: در اولین روز از اجرای طرح محدودیت‌های کرونایی که با روز شنبه اول هفته مصادف شده بود، نسبت به شنبه هفته گذشته شاهد كاهش ۲۳۰۰ نفري مسافر بوديم اين در حاليست كه آمار ارائه شده در مقايسه با آخرين روز كاري آبان ماه سال جاري در چهارشنبه هفته گذشته 31 درصد كاهش مسافري رانشان مي دهد.

وی با تاكيد بر اينكه استفاده شهروندان از متروی تهران كاهش داشته افزود: شرکت بهره برداری متروی تهران با همان ظرفیت قبلی و اجراي سرفاصله حرکت قطارهای مترو در خط دو ۳ دقیقه، خطوط يك و چهار۳/۵ دقیقه، خط سه 6 دقيقه، خط شش با سرفاصله ۱۵ و خط هفت ۱۰ دقيقه سرويس دهي دارد.

وي خاطرنشان كرد: با همان ظرفیت پیش از شیوع ویروس کرونا در حال خدمت رسانی است، اما در برخی از ساعات روز در ایستگاه‌های تقاطعی ممکن است با حجم بالای مسافر مواجه شویم که عمدتاً مربوط به ساعات ابتدایی روز است، ولی بر اساس آمار كاهش مسافري را شاهد هستيم.

بیشتر بخوانید:


برچسب ها :
دسته بندی : اجتماعی , تله تایپ , حمل و نقل , خبر داغ
ارسال دیدگاه