زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۲/۷
» انتخاب سردبیر » رسانه‌های عبری: شکست ترامپ. نتانیاهو را در وضعیت حساسی قرار داده است
تاریخ انتشار : 2020/11/09 - 11:33
 کد خبر: 120438
 367 بازدید

رسانه‌های عبری: شکست ترامپ. نتانیاهو را در وضعیت حساسی قرار داده است

منابع عبری وضعیت نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در پی شکست دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را "بسیار حساس" ارزیابی می کنند.

رسانه‌های عبری: شکست ترامپ. نتانیاهو را در وضعیت حساسی قرار داده است

به نقل از المیادین، رسانه‌های عبری زبان ارزیابی کرده اند که شکست دونالد ترامپ از جو بایدن در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی را در “وضعیت بسیار حساسی” قرار داده است.

“دانا فایس”، تحلیلگر شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی اظهار کرد: در پیام تبریک نتانیاهو به جو بایدن دو عبارت از قلم افتاده بود این دو کلمه؛ رئیس جمهور منتخب و یا معاون رئیس جمهور منتخب بودند که به عمد و یا ناخواسته گفته نشد و نتانیاهو تنها به ذکر اسم آنها بسنده کرد.

وی افزود: این مسئله به شکل اتفاقی صورت نگرفته است، چراکه برای جهان کاملاً واضح و مشخص است که وی نزدیک‌ترین دوست ترامپ بوده و رئیس جمهوری آمریکا در طول چهار سال گذشته هدایایی زیادی به او داده است.

این تحلیلگر صهیونیستی ادامه داد: نتانیاهو درحال حاضر در وضعیت بسیار حساسی قرار دارد و یادآوری می‌کنیم که ترامپ دو ماه و نیم دیگر در کاخ سفید خواهد بود و ممکن است که این دوره درصورت برگزاری انتخابات برای نتانیاهو بسیار مهم باشد، به همین دلیل وی نمی‌خواهد ترامپ را خشمگین کند.

وی همچنین تصریح کرد: بایدن شناخت کافی از نتانیاهو دارد و نتانیاهو نیز او را می شناسد، با این حال رئیس جمهور منتخب آمریکا شاهد این مسئله بوده است که چگونه نتانیاهو در طول مسیر ترامپ را انتخاب کرده و برای پیروزی او تلاش کرده است.

بیشتر بخوانید:


برچسب ها :
دسته بندی : انتخاب سردبیر , بین الملل , تله تایپ , خبر داغ
ارسال دیدگاه