زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۲/۱۴
» حوادث » مصاحبه با خواهر ریحانه عامری که با تبر پدرش کشته شد
تاریخ انتشار : 2020/06/23 - 10:35
 کد خبر: 105679
 270 بازدید

مصاحبه با خواهر ریحانه عامری که با تبر پدرش کشته شد

قتل ریحانه عامری بدست پدرش پس از قتل رومینا اشرفی بدست پدرش باعث شوکه شدن مردم ایران شد . دختر زیبا و مدلینگ کرمانی توسط پدرش با تبر به قتل رسید .خواهر ریحانه عامری در گفتگوی اختصاصی می گوید خواهرش بی گناه بوده و پدرش بخاطر آتویی که در دست او بود دست به قتل زده است!

مصاحبه با خواهر ریحانه عامری که با تبر پدرش کشته شد

شامگاه دوشنبه 26 خرداد ماه امسال سناریوی قتل دختر جوانی به نام ریحانه عامری همچون رومینا اشرفی در کرمان و با ضربات میله به سرش به قتل رسید. این جنایت زمانی فاش شد که مادر خانواده و خواهر ریحانه عامری از نبود خواهرشان نگران بودند و زمانیکه مادر به پارکینگ خانه رفت و با پتوی خونین و رد خون روبرو شد با جیغ و فریاد دختر بزرگ خانواده را با خبر کرد.

مادر در اتاق خواب بسته شده دخترش را شکست و وارد اتاق شد و خون زیادی که در اتاق ریحانه عامری بود روبرو شد، پس از این حادثه پلیس سر رسید اما پدر سکوت کرد تا اینکه ردیابی های پلیس نشان از آن داشت که پدر ریحانه عامری به بیابان های اطراف کرمان رفته و احتمال می رفت که جسد دختر جوان به آنجا منتقل شده است.

اعتراف به قتل ریحانه عامری

سکوت پدر تا ساعت 11 شب دوشنبه 26 خرداد ادامه داشت تا اینکه پدر ریحانه عامری سکوت را شکست و ادعا کرد دخترش را در یک مشاجره به قتل رسانده و جسدش را در بیابان های روستای اختیار آباد رها کرده است. تیم های جنایی پلیس کرمان به محل اعزام شدند و با جسد خونین ریحانه عامری که با ضربات جسم سخت به سرش کشته شده بود روبرو شدند و پزشکی قانونی پس از بررسی های دقیق پی بردند که ریحانه تا ساعت 9 شب زنده بوده و پس از آن بخاطر خونریزی زیاد به کام مرگ فرو رفته است.

پدر ریحانه عامری بازداشت و به اداره پلیس کرمان منتقل شد و به قتل دختر 23 ساله اش اعتراف کرد.


برچسب ها : , ,
دسته بندی : حوادث , خبر داغ
ارسال دیدگاه