زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۲/۱۵
» بین الملل » بولتون بمب خود را بر روی ترامپ پرتاب می کند
تاریخ انتشار : 2020/06/22 - 21:50
 کد خبر: 105617
 263 بازدید

بولتون بمب خود را بر روی ترامپ پرتاب می کند

جان بولتون ، مشاور امنیت ملی سابق امریکا، در کتابی تصویری مخرب از رئیس جمهورامریکا را ترسیم کرده است. دونالد ترامپ برای انتخاب مجدد خود از همتای چینی خود درخواست کمک می کند.

بولتون بمب خود را بر روی ترامپ پرتاب می کند

فرانسوا دالانسون در یادداشتی با عنوان جان بولتون بمب خود را بر روی ترامپ پرتاب می کند، خبرگزاری لاکروا فرانسه نوشت:

این بمبی است که در صحنه سیاسی آمریکا پرتاب شده است. او در کتابش فردی را ترسیم می کند که مقام خود را ابزاری برای پیشبرد منافع شخصی خود می بیند.

دونالد ترامپ در اجلاس دو جانبه با همتای چینی خود در حاشیه اجلاس گروه 20 در اوزاکا ، ضمن اشاره به ظرفیت اقتصادی چین برای تأثیرگذاری در مبارزات انتخاباتی امریکا ، گفتگو را به سمت انتخابات ریاست جمهوری آینده هدایت می کند.

این سخنان جان بولتون با هزینه میلیون ها دلار توسط تیم انتخاباتی رئیس جمهور برای تبلیغات تلویزیونی درمورد قاطعیت رئیس جمهور امریکا در برابر چین مغایر است. جو بایدن، نامزد حزب دموکرات ، می گوید: «اگر این سخنان درست باشد، نه تنها از نظر اخلاقی منفور است بلکه این نقض وظیفه وی برای محافظت از منافع آمریکایی ها و دفاع از ارزش های ما است.»

جان بولتون در این کتاب رئیس جمهوری غیرقابل پیش بینی، سرکوبگر و فوق العاده ناآگاه را مورد تمسخر قرار می دهد.
به احتمال زیاد کتاب بولتون تضعیف ترامپ را در بین رأی دهندگان مستقل و معتدل جمهوری خواه در ایالات مهم مانند میشیگان ، ویسکانسین ، پنسیلوانیا ، کارولینای شمالی و آریزونا شدت ببخشد.


برچسب ها : ,
دسته بندی : بین الملل , تله تایپ , خبر داغ
ارسال دیدگاه