زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۲/۱۶
» اجتماعی » اعمال نرخ جدید بلیت های متروی تهران و حومه از امروز
تاریخ انتشار : 2020/05/21 - 12:12
 کد خبر: 102835
 206 بازدید

اعمال نرخ جدید بلیت های متروی تهران و حومه از امروز

نايب رئيس هيات مديره و مديرعامل شركت بهره برداري متروي تهران و حومه از اعمال قيمت های جدید بليت متروي تهران و حومه از امروز پنجشنبه ۱ خرداد ماه ۹۹ خبر داد.

اعمال نرخ جدید بلیت های متروی تهران و حومه از امروز

به گزارش مديريت ارتباطات و امور بين المل شركت بهره برداري متروي تهران و حومه؛ فرنوش نوبخت با اشاره به اينكه قیمت‌ بلیت‌ مترو براي بليت تك سفره 1500 تومان تعیین شده است گفت: این بلیت مخصوص استفاده در تمامی خطوط متروي تهران (به جز ايستگاه‌هاي هشتگرد، حومه ای و فرودگاه امام خميني (ره) می باشد.

وی افزود قیمت بلیت تك سفره حومه ۱۷۰۰ تومان تعیین شده و مسافران ايستگاه‌هاي گلشهر محمدشهر، كرج، اتمسفر و گرمدره درخط ۵ باید در هنگام سفر از این بلیت استفاده کنند.
نوبخت با اشاره به اینکه ناحيه بندي ایستگاه های حومه اي نيز همانند خطوط درون شهري انجام شده تصریح کرد: در صورت استفاده از کارت بلیت، شهرونداني كه از مسافت هاي كوتاه تري استفاده مي كنند می توانند با زدن کارت در هنگام خروج هزينه كمتري را پرداخت كنند.
وی خاطرنشان کرد: مبلغ كسر شده از كارت بليت مسافراني كه در هنگام خروج از ايستگاه به هر دليلي كارت بليت خود را به دستگاه های کارتخوان خروجی ارائه ندهند همانند بلیت های تک سفرخواهد بود.
نايب رئيس هيات مديره گفت: بلیت تك سفره هشتگرد مخصوص استفاده مسافران ايستگاه هشتگرد درخط پنج ۵۰۰۰ تومان و تك سفره فرودگاه امام خميني (ره) مخصوص استفاده مسافران ايستگاه فرودگاه امام خميني (ره) در خط یک همانند سال گذشته بدون افزايش ۹۰۰۰ تومان تعيين شده است.
وی در ادامه با تاکید بر اینکه همانند سنوات گذشته استفاده از کارت بلیت های مبلغ دار به منظور تشويق مسافران جهت استفاده از تخفیف، متناسب با مسافت طي شده اعمال می شود گفت: در صورت استفاده از این کارت ها حداكثر تا پنجاه درصد تخفيف نسبت به بليت تك سفره داخل شهر براي مسافران داخل شهري وحداكثر تا بيست و پنج درصد تخفيف نسبت به بليت تك سفره حومه براي مسافران حومه تعیین شده است.
مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران وحومه افزود: ده درصد تخفيف نسبت به بليت تك سفره فرودگاه براي مسافران فرودگاه امام خميني(ره) وپنج درصد تخفيف نسبت به بليت تك سفره هشتگرد براي مسافران هشتگرد تعیین شده است.
نوبخت خاطرنشان کرد: در هنگام ثبت ورود توسط مسافران داراي كارت بليت مبلغ دار، كمترين بهاي كارت بليت مبلغ دار از اعتبار كارت افراد كسر می شود و در هنگام ثبت خروج و با توجه به مسافت طي شده مابه ‌التفاوت مبلغ سفر از اعتباركارت ايشان كسر مي‌شود. همچنين در صورتي كه دارندگان كارت بليت مبلغ دار در هنگام خروج، بليت خود را در دستگاه‌هاي كنترل قرار ندهند مابه‌التفاوت بالاترين بهاي كارت بليت مبلغ‌دار، از اعتبار كارت ايشان كسر مي‌گردد.
نوبخت در پایان خاطرنشان کرد: مسافرانی که قبلا بلیت های تک سفره کاغذی خریداری کرده بودند تا یک هفته فرصت دارند از همان بلیت های قدیمی در شبکه مترو استفاده کنند.


برچسب ها : , , ,
دسته بندی : اجتماعی , تله تایپ , حمل و نقل , خبر داغ , شهری , پیشنهاد سردبیر
ارسال دیدگاه