آخرین تصاویر مرتبط با پرونده قتل پیرزن ۸۰ ساله
 یکشنبه - 5 آگوست 2018 |   بدون نظر 
معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران از ادامه رسیدگی به پرونده قتل پیرزن ۸۰ ساله توسط جوانی حدودا ۳۰ ساله خبر داد.

سرهنگ علی ولیپور گودرزی، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ از ادامه رسیدگی به پرونده قتل پیرزن ۸۰ ساله ای خبر داد که جوانی حدودا 30 ساله به انگیزه سرقت وارد خانه اش شده اما پس از پیدا نکردن وجوهات و اموال با ارزش ، او را مورد ضرب و شتم قرار داده و نهایتا با ضربات وارد شده به ناحیه سر به قتل رسانده است .
پرونده قتل پیرزن ۸۰ ساله
وی در توضیح پرونده قتل پیرزن ۸۰ ساله گفت: در هفته گذشته وقوع یک فقره آتش سوزی در خیابان خزر شمالی به ایستگاه آتش نشانی شماره 88 اعلام شد؛ با حضور عوامل ایستگاه آتش نشانی در محل آتش سوزی (خانه ای ویلایی) و انجام عملیات اطفای حریق، جسد پیرزنی حدودا 80 ساله در داخل خانه کشف و موضوع به کلانتری 101 تجریش اعلام شد .
با حضور مأمورین کلانتری در محل و تأیید خبر اولیه، بلافاصله موضوع به پلیس آگاهی تهران بزرگ اعلام شد. در ادامه تیم تشخیص هویت و بررسی صحنه اداره دهم پلیس آگاهی در محل حاضر شدند.
در بررسی صحنه کشف جسد، مشخص شد که مقتوله به شدت مورد ضرب و شتم قرار گرفته و نهایتا با اصابت ضربات جسم سخت به ناحیه پشت سر به قتل رسیده است. پرونده مقدماتی با موضوع «قتل عمـد» تشکیل و ضمن هماهنگی با بازپرس شعبه سوم دادسرای ناحیه 27 تهران ، تحقیقات جهت شناسایی و دستگیری قاتل یا قاتلین در دستور کار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .

پرونده قتل پیرزن ۸۰ ساله

کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ در همان تحقیقات اولیه اطلاع پیدا کردند که مقتوله بیش از 10 سال است که پس از فوت همسرش، به همراه یک پرستار در خانه اش زندگی می کرده و فرزندانش نیز در خارج از کشور حضور دارند.
تحقیقات از پرستار مقتوله در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت و او در اظهاراتش عنوان کرد که شب حادثه در منزل دخترش حضور داشته است.
وی به کارآگاهان گفت : «بنده چند سالی است که در منزل خانم … کار می کنم و شب ها نیز در منزل ایشان استراحت می کردم تا وی تنها نباشد ؛ در هفته گذشته لوله آب حیاط خانه ترکید که در ادامه [عوامل] آبفای منطقه جهت تعمیرات به منزل متوفیه مراجعه و کار تعمیرات را انجام دادند. روز حادثه متوفیه به دخترم زنگ زد و عنوان داشت که فردی از اداره آب جهت تعمیر مجدد لوله مراجعه نموده است! اما زمانیکه من به خانه رسیدم متوجه آتش سوزی در داخل خانه شدم که بلافاصله به آتش نشانی زنگ زدم.»
پرستار مقتوله در جواب سؤال کارآگاهان در خصوص نگهداری اموال باارزش در داخل خانه از سوی مقتوله نیز گفت : «خانم اموال باارزش خود از قبیل طلاجات و پول به مبلغ زیاد را در بانک نگهداری می کرد.»
کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ در ادامه تحقیقات پلیسی با بررسی تصاویر بدست آمده از محدوده محل جنایت و همچنین تصاویر بدست آمده از آیفون تصویری خانه مقتوله موفق به شناسایی تصویر جوانی حدودا 30 ساله, لاغر اندام با کلاه نقاب دار شدند که به درب منزل مقتوله مراجعه کرده، ( به احتمال بسیار زیاد به عنوان مأمور آب ) داخل خانه مقتوله شده و پس از گذشت نزدیک به سه ساعت در حالیکه بسته ای همراه خود داشته ، به سرعت از خانه خارج و از محل دور شده است. تصاویر بدست آمده از این جوان به رؤیت پرستار مقتوله رسید اما تصویر این شخص مورد شناسایی قرار نگرفت .
سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی با اعلام دستور انتشار بدون پوشش تصویر متهم تحت تعقیب اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: «در ادامه رسیدگی به پرونده قتل پیرزن ۸۰ ساله ، هماهنگی های لازم با بازپرس محترم شعبه سوم دادسرای ناحیه 27 تهران جهت انتشار تصویر بدست آمده از متهم پرونده انجام شده است ؛ لذا از کلیه شهروندان محترم که موفق به شناسایی تصویر این شخص شدند درخواست می شود تا هرگونه اطلاعات در خصوص هویت و یا محل های تردد و زندگی این شخص را از طریق شماره تماس 51055428 در اختیار کارآگاهان اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دهند.»
گالری تصاویر مشابه
ارسال دیدگاه