زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۳۱
» تله تایپ » هشدار کرونایی یک دولتمرد: مرگ برای همسایه نیست /ابایی از اعلام کردن دارایی‌هایم ندارم
تاریخ انتشار : 2020/03/30 - 17:12
 کد خبر: 97313
 204 بازدید

هشدار کرونایی یک دولتمرد: مرگ برای همسایه نیست /ابایی از اعلام کردن دارایی‌هایم ندارم

دبیر ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی نهاد ریاست جمهوری به باشگاه خبرنگاران گفت: مانعی برای بیان فیش حقوقی ام ندارم، اما علاقه‌ای هم به این کار ندارم. آدم‌ها دوست دارند که همیشه حریم شخصی برای خود داشته باشند.

هشدار کرونایی یک دولتمرد: مرگ برای همسایه نیست /ابایی از اعلام کردن دارایی‌هایم ندارم

گفت‌وگوی عیدانه با کاظم پالیزدار مشاور معاون اول رئیس جمهور در نهاد ریاست جمهوری و دبیر ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی نهاد ریاست جمهوری است که در ادامه می‌خوانید:

به اعضای خانواده خود چه عیدی می‌دهید؟

در خانواده‌های ایرانی سنت است که پول عیدی می‌دهند و من هم طبق همین سنت برای خانواده مبالغی را برای عیدی به آن‌ها تهیه کرده‌ام.

بهترین فیلمی که در سال ۹۸ دیدید؟

وقتی ماه کامل شد!

چقدر از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده می‌کنید؟

بنده همیشه کارت مترو همراه دارم، میانگین هر دو ماه یکبار از حمل و نقل عمومی استفاده می‌کنم.

به چه ورزشی علاقه دارید؟

من به کوهنوردی علاقه‌مندم و مدت‌ها این ورزش را به طور مرتب انجام می‌دادم، اما از وقتی وارد نهاد ریاست جمهوری شدم نتوانستم تحرکی داشته باشم. البته چند ماهی بود که نرمش و ورزش عادی را شروع کرده بودیم که سرو کله ویروس کرونا پیدا شد.

در اوقات فراغت خود به چه تفریحاتی می‌پردازید؟

بنده اکثرا در محل کار هستم و به همین دلیل اوقات فراغت ندارم و اگر در خانه باشم با فرزندانم وقت می‌گذرانم و شاید گاهی اوقات با هم فیلم سینمایی ببینیم. البته سالی یک یا دوبار را اگر وقت کنم به همراه خانواده به سفر میروم. این راهم بگویم که یکی از تفریحات مورد علاقه من طبیعت گردی و آفرود است، اما متاسفانه فرصت نمی‌شود و شاید سالی یکبار طبیعت گردی را تجربه کنم.

مایل هستید تا فیش حقوقیتان را منتشر کنید؟

مانعی برای بیان ندارم، اما علاقه‌ای هم به این کار ندارم. آدم‌ها دوست دارند که همیشه حریم شخصی برای خود داشته باشند.

حاضرید اموالتان را شفاف بیان کنید؟

ابایی از مطرح کردن دارایی خود ندارم چرا که دارایی من در حد یک آدم معمولی با جایگاه بنده است. من یک باب منزل مسکونی در غرب تهران دارم که اکنون در آن ساکن هستیم و چند سالی است که آن را خریداری کردم و همچنین خودرو مانند سایرین داریم.

با توجه به شیوع کرونا و قرنطینه بودن در خانه اکنون که بیشتر در منزل حضور دارید بیشتر به چه کارهایی می‌پردازید؟

هیچ وقت ما تصور این را نداریم که در ایام عید در خانه باشیم و اکنون با وجود مشکلات ویروس کرونا در محل کار حضور داریم؛ امسال هم از دوم فروردین در محل کار حاضر هستم. برنامه‌هایی اعم از ورزشی و تفریحی در منزل برای خودم ارزیابی کرده بودم که انجام دهم. اما بعید است که امسال بتوانم این برنامه‌ها را عملیاتی کنم.

بهترین و تلخ‌ترین خاطره شما در سال ۹۸ چه بوده؟

الان بهترین خاطره‌ای در ذهنم ندارم، اما تلخ‌ترین خاطره شهادت سردار سلیمانی بود.

با توجه به شیوع کرونا توصیه شما به مردم چیست؟

ضرب المثل قدیمی ایرانی است که می‌گوید مرگ برای همسایه نیست! مردم ما فکر می‌کنند خودشان به روزگار سخت دچار نخواهند شد و این مریضی به سراغ آن‌ها نخواهد رفت. اکنون دو اتفاق در حال رخ دادن است، یکسری از افراد جامعه ما هستند که در این شرایط به خوبی رعایت کردند و در خانه مانده‌اند؛ فرزندان و همسر من یک ماه است که از واحد مسکونی بیرون نیامدند و خود را قرنطینه کرده‌اند. اما برخی دیگر از هموطنانمان رعایت نمی‌کنند؛ تا در برابر ویروس کرونا رعایت نکنیم، برچیده نخواهد شد. درخواست من این است که مردم رعایت کنند و در خانه بمانند. هرچقدر ما رعایت کنیم دامنه گستردگی این ویروس کوتاهتر می‌شود و اگر رعایت نکنند این ویروس ادامه دار می‌شود.

بهترین خبری که می‌توانید در سال ۹۹ به مردم بدهید چیست؟

نمیدانم! شاید بتوانم در بحث مبارزه با فساد به مردم بگویم که چه اتفاقات و پیشرفت‌هایی در جهت مبارزه با مفسدان نسبت به سال‌های قبل رخ داده است. امیدوارم نیمه سال ۹۹ این نوید را به مردم بدهیم که جهان از شر شیطان بزرگ برچیده شده است.


برچسب ها : ,
دسته بندی : تله تایپ , خبر داغ , سیاسی
ارسال دیدگاه