زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۹
» اسلایدر اصلی » دستور رئیس جمهور به وزیران بهداشت، نفت و کشور برای اجرای صحیح طرح فاصله‌گذاری اجتماعی
تاریخ انتشار : 2020/03/27 - 16:02
Warning: Use of undefined constant   - assumed ' ' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home1/tadbiret/public_html/wp-content/themes/1111111/sidbar/single.php on line 16
 کد خبر: 97204
 154 بازدید

دستور رئیس جمهور به وزیران بهداشت، نفت و کشور برای اجرای صحیح طرح فاصله‌گذاری اجتماعی

رئیس جمهور روز جمعه در تماس‌های جداگانه با وزیران بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، کشور و نفت، ضمن گفت‌وگو در خصوص روند اجرای دقیق طرح فاصله‌گذاری اجتماعی، دستورات لازم را در حوزه وظایف هر یک از این وزارتخانه‌ها صادر کرد.

دستور رئیس جمهور به وزیران بهداشت، نفت و کشور برای اجرای صحیح طرح فاصله‌گذاری اجتماعی

حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی در این تماس‌ها تاکید کرد که روند اجرای این طرح در خصوص بازگشت مسافران نوروزی باید به گونه ای باشد که در مبادی ورودی و خروجی شهرها ازدحام ایجاد نکند و روند پیشبرد طرح غربالگری را کند نسازد.

رئیس جمهور در گفت‌وگو با بیژن زنگنه وزیر نفت هم دستورات لازم را برای تامین بنزین مورد نیاز مسافران صادر کرد و تاکید نمود که به مردم اطمینان داده شود که هیچ خللی در تمام ساعات روز برای تامین بنزین مورد نیاز ایجاد نخواهد شد و هیچ مشکلی برای تامین بنزین مورد نیاز وجود ندارد و مردم به شایعات بی‌اساس توجه نکنند.

روحانی در تماس با عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور نیز با اشاره به محدودیت‌های آمد و شد درون‌شهری و برون‌شهری در چارچوب طرح فاصله‌گذاری اجتماعی، اظهارداشت که باید تمام محدودیت‌ها طبق ابلاغیه‌های کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا انجام گیرد و روند اجرای این ابلاغیه‌ها دقیق انجام گرفته و از هرگونه اقدام سهل‌گیرانه و یا سختگیرانه خارج از مفاد ابلاغیه ها، پرهیز شود.

رئیس جمهور با تاکید بر ضرورت حسن اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی گفت: این طرح در راستای حفظ سلامت مردم و مدیریت متمرکز مبارزه با ویروس کرونا است و در نحوه اجرا نباید امنیت خاطر جامعه را خدشه‌دار نماید.

روحانی پس از گفت‌وگو با وزیران نفت و کشور، در تماسی با وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ضمن دریافت گزارش‌های جدید از اقدامات این وزارتخانه و ستاد ملی مبارزه با کرونا تاکید کرد که تمامی دستگاه‌های ذیربط به‌ویژه وزارت‌خانه‌های بهداشت و کشور باید در خصوص پاسخگویی بهنگام و رفع شبهه‌ها و مقابله با شایعاتی که در فضای عمومی کشور منتشر می شود، اقدامات لازم را به عمل آورند.


برچسب ها :
دسته بندی : اسلایدر اصلی , تله تایپ , خبر داغ , سیاسی
ارسال دیدگاه