زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۳۱
» اجتماعی » صدمات جبران‌ناپذیر به صنعت گردشگری نیمه جان استان/لغو پروازهای همدان
تاریخ انتشار : 2020/02/29 - 10:51
 کد خبر: 94642
 215 بازدید

در پی شیوع کروناویروس رقم خورد؛

صدمات جبران‌ناپذیر به صنعت گردشگری نیمه جان استان/لغو پروازهای همدان

رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی همدان از استرداد کامل هزینه بلیط و تورهای مسافران خبر داد و گفت: بنابر ابلاغ کشوری آژانس های مسافرتی ملزم به بازگردان بهای بلیط مسافران برای لغو تورهای خود بدون کسر خسارت هستند.

صدمات جبران‌ناپذیر به صنعت گردشگری نیمه جان استان/لغو پروازهای همدان

علی مرادی‌پور اظهار کرد: با توجه به شرایط پیش آمده در کشور و بحث بیماری کرونا بسیاری از مردم برای لغو سفرهای خود اقدام کردند که این مسئله ضربه بزرگی به آژانس های مسافرتی و بخش گردشگری استان وارد کرده است.

وی تصریح کرد: براساس بخشنامه وزارتخانه تمامی دفاتر خدمات مسافرتی موظف هستند مبالغ مسافران را به طور کامل پرداخت کرده و خسارتی از آنان دریافت نکنند این در حالیست که آژانس های مسافرتی برای رزرو بلیط و هتل هزینه کرده اند.

مرادی پور با بیان اینکه شیوع کروناویروس صدمات جبران ناپذیری به صنعت گردشگری نیمه جان استان وارد کرده است، خاطرنشان کرد: متأسفانه این رخداد باعث لغو پروازهای خارجی و بین المللی و هجوم مردم برای ابطال تورهای داخلی شده که مشکلات متنابهی برای دفاتر خدمات مسافرتی ایجاد کرده است.

مدیر روابط عمومی فرودگاه همدان نیز از تعلیق پروازهای این فرودگاه تا ۲۷ اسفند خبر داد و گفت: به منظور جلوگیری از شیوع کروناویروس پروازهای فرودگاه همدان تا ۲۷ اسفند تعلیق شد.

صائمین به خبرنگار ایسنا توضیح داد: فرودگاه همدان دو پرواز همدان- کیش و همدان- مشهد را در برنامه هفتگی خود داشت که با توجه به شرایط پیش آمده در کشور و به منظور پیشگیری از شیوع کروناویروس اقدام به لغو پروازها کرده است.

وی تصریح کرد: پروازهای فرودگاه همدان فعلاً تا ۲۷ اسفند لغو شده است و باید دید شرایط کشور از نظر کنترل بیماری کرونا چطور خواهد شد.


برچسب ها : , , ,
دسته بندی : اجتماعی , خبر داغ , شهری , گردشگری
ارسال دیدگاه