زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۳۱
» حوادث » سارقان مسلح منزل دستگیر شدند
تاریخ انتشار : 2020/02/25 - 16:31
 کد خبر: 94218
 157 بازدید

سارقان مسلح منزل دستگیر شدند

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری چهار سارق مسلح منزل که از منازل شمال غرب پایتخت با تهدید سلاح سرد و گرم اموال با ارزش آنها را سرقت می کردند، خبر داد.

سارقان مسلح منزل دستگیر شدند

سردار علیرضا لطفی در این باره اظهار کرد: اوایل بهمن ماه سال جاری سه پرونده مشابه سرقت منزل با تهدید سلاح سرد و گرم در محدوده‌های سعادت آباد، جنت آباد و شهرک غرب به پایگاه دوم پلیس آگاهی ارجاع شد و در پی آن دستگیری اعضای این باند در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت.

وی ادامه داد: کارآگاهان در تحقیقات میدانی از محل‌های وقوع جرم متوجه شدند که سارقان با تخریب درب ورودی و یا از طریق بالکن وارد اتاق خواب مال باختگان شده و اموالی با ارزشی از قبیل طلاجات، ارز، سکه، پلی استیشن و… را سرقت کرده‌اند. این افراد در صورت روبرو شدن با مال باخته با تهدید سلاح سرد و یا گرم اموال را سرقت می‌کردند.

رییس پلیس اگاهی پایتخت گفت: در پایش‌های اطلاعاتی کارآگاهان هویت سرکرده باند بنام «هاشم ۳۰ ساله» که دارای سوابق متعدد کیفری است شناسایی کردند و دریافتند وی چند ماه گذشته به اتهام قتل عمد به حبس محکوم شده است و با اخذ رضایت از اولیای دم از زندان آزاد شده است. همچنین مشخص شد او پس از رهایی از زندان با تشکیل باندی با همکاری سه تن از همدستانش از منازل سرقت می‌کند.

سردار لطفی با بیان اینکه اطلاعات بدست آمده در اختیار بازپرس شعبه دوم دادسرای ناحیه ۳۴ تهران قرار گرفت و دستور دستگیری هاشم و سه همدستانش صادر شد، گفت: بیست و هشتم بهمن ماه هاشم و به همراه همدستانش در محدوده شهریار و اندیشه در عملیات‌های همزمان و هماهنگ دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنان تعدادی لوازم و تجهیزات ارتکاب سرقت از قبیل چند قبضه سلاح سرد و گرم، کشف شد.

به گفته وی با اعتراف صریح متهمان، هر چهار سارق با صدور قرار قانونی از سوی بازپرس پرونده برای انجام تحقیقات تکمیلی و کشف سایر جرایم احتمالی و دستگیری خریداران اموال مسروقه در اختیار کارآگاهان پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دارند.


برچسب ها : ,
دسته بندی : حوادث , خبر داغ
ارسال دیدگاه