زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۲۸
» خبر داغ » علیرضا کریمی: مجبور شدم در باشگاه‌های جهان کشتی بگیرم/ با تمام توان به میدان می‌آیم
تاریخ انتشار : 2020/02/18 - 14:17
 کد خبر: 93401
 147 بازدید

علیرضا کریمی: مجبور شدم در باشگاه‌های جهان کشتی بگیرم/ با تمام توان به میدان می‌آیم

دارنده یک مدال نقره و ۲ برنز جهان درباره اتفاقات عجیب رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان که منجر به مصدومیت شدید او شد، گفت: در شرایطی بودم که حتی به زور راه می‌رفتم و اصلا دوست نداشتم در فینال مبارزه کنم.

علیرضا کریمی: مجبور شدم در باشگاه‌های جهان کشتی بگیرم/ با تمام توان به میدان می‌آیم

علیرضا کریمی درباره آخرین وضعیت خود پس از مصدومیت در رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان، اظهار کرد: بعد از مصدومیتی که داشتم مدتی استراحت کردم اما به مدت یک ماه بر روی پایم کار می‌کردم و در کنار آن نیز فیزیوتراپی داشتم. حدود ۲ هفته است کار کشتی و مرور فن را آغاز کرده‌ام و بدنسازی و کار با وزنه را نیز انجام می‌دهم.

دارنده یک مدال نقره و ۲ مدال برنز جهان افزود: خوشبختانه آرام آرام به شرایط طبیعی و تمرین با سایر ملی‌پوشان نزدیک می‌شوم و تمام سعی خود را می‌کنم هر چه سریعتر شرایط مطلوب را بدست بیاورم.

وی درباره بازگشت محمدحسین محمدیان پس از ۴ سال دوری از میادین و رقابت با او برای رسیدن به دوبنده تیم ملی در المپیک ۲۰۲۰ توکیو، گفت: مجتبی گلیج را نیز در این وزن داریم که کشتی‌گیر بسیار خوبی است. در سال المپیک هستیم و تمامی کشتی‌گیران در اوزان المپیکی تمام تلاششان را می‌کنند تا به عضویت تیم ملی دربیایند. من هم از این قاعده مستثنی نیستم و برای پوشیدن دوبنده تیم ملی و حضور در المپیک با تمام توان تلاش می‌کنم. امیدوارم هر کشتی گیری که شایستگی بیشتری داشته باشد به دوبنده تیم ملی برسد.

کریمی در پاسخ به این سوال که چرا در سال المپیک و با توجه به حساسیت این رقابت‌ها، در مسابقات نه چندان مهم جام باشگاه‌های جهان در بجنورد شرکت کرد که باعث مصدومیتش شد، خاطرنشان کرد: بخاطر بحث‌های مالی در این مسابقات شرکت کردم در غیر اینصورت اصلا دوست نداشتم در چنین شرایطی که نیاز به استراحت داشتم بیایم و در این مسابقات کشتی بگیرم ولی همانطور که گفتم مجبور بودم.

اوایل دی ماه و در جریان رقابت‌های کشتی آزاد جام باشگاه‌های جهان در بجنورد، علیرضا کریمی که با انعقاد قرارداد با تیم متمول بازار بزرگ ایران برای این تیم در این رقابت‌ها کشتی گرفت، پس از پیروزی در مبارزه نخست برابر حریف با مصدومیت و لنگ لنگان تشک مبارزه را ترک کرد. اما در کشتی فینال در شرایطی که تیم بازار بزرگ ایران ۶ بر یک از دانشگاه آزاد پیش بود و قهرمانی‌اش نیز در این رقابت‌ها مسجل شده بود، سرمربی تیم بازار بزرگ در اقدامی عجیب و در حالیکه هیچ نیازی به پیروزی‌ نداشت و حتی می‌توانست محمد جواد ابراهیمی را به میدان بفرستد، کریمی مصدوم را دوباره به روی تشک فرستاد.

پس از این اتفاق مسئولان فنی این تیم مدعی شدند، حضور در دیدار فینال را به خود علیرضا کریمی سپردیم و به او اعلام کردیم اگر نمی‌تواند بهتر است کشتی نگیرد اما در نهایت خود او اصرار داشت که در فینال مبارزه کند؛ مبارزه‌ای که باعث تشدید مصدومیت او شد و در نهایت با در خواست علیرضا رضایی سرمربی تیم دانشگاه آزاد از پژمان درستکار سرمربی تیم بازار بزرگ ایران، علیرضا کریمی کشتی را نیمه کاره رها کرد!

آزادکار وزن ۹۷ کیلوگرم ایران در ادامه گفتگو با ایسنا، در واکنش به اظهار نظر مسئولان تیم بازار بزرگ ایران که مدعی شدند، او علی‌رغم مصدومیت با خواست خود در مبارزه نهایی جام باشگاه‌های جهان آن هم در شرایطی که قهرمانی این تیم مسجل شده بود، به میدان رفته است، گفت: نه اصلا اینطور نبود. من در مبارزه اول آسیب دیدم و وضعیتم طوری بود که حتی به زور راه می‌رفتم. بیشتر از این نمی‌خواهم در این مورد صحبت کنم!

وی درباره آمدن جی دن کاکس به وزن ۹۷ کیلوگرم برای حضور در المپیک، گفت: او نیز مانند سایر مدعیان این وزن کشتی‌گیر خوبی است. در المپیک حریف آسان وجود ندارد و همه می آیند که به مدال برسند.

کریمی در پایان خاطرنشان کرد: در ابتدا هدف من حضور در المپیک و پوشیدن دوبنده تیم ملی است و در این راه با تمام توان به میدان خواهم آمد. در مرحله بعد به چیزی جز مدال المپپیک فکر نمی کنم و اینبار باید به این هدف برسم. تنها چند روز بعد از آسیب‌دیدگی تمریناتم را آغاز کردم و در حال حاضر نیز هیچ مشکلی ندارم و در شرایط خوبی بسر می‌برم.


برچسب ها : , ,
دسته بندی : خبر داغ , ورزشی
ارسال دیدگاه