زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۳۱
» اجتماعی » آماده‌باش مسئولان شهرداری برای مقابله با یخبندان امشب
تاریخ انتشار : 2020/01/19 - 18:04
 کد خبر: 90235
 162 بازدید

آماده‌باش مسئولان شهرداری برای مقابله با یخبندان امشب

معاون امور مناطق شهرداری تهران، با اشاره به حجم بارش برف بر آمادگی مسئولان شهرداری در برابر کاهش دمای امشب و یخبندان تاکید کرد.

آماده‌باش مسئولان شهرداری برای مقابله با یخبندان امشب

شاپور رستمی میزان بارش برف را برابر با سال ۹۶ دانست و گفت: باید برای نزول بارش الهی شکرگزار خدا بود. این اتفاق هم باعث شادی در زندگی مردم و هم طراوت طبیعت شده است.
وی گفت: با توجه به پیش‌بینی‌هایی که سازمان هواشناسی انجام داد و آمادگی همه مناطق و نواحی در زمان بارش برف از شب گذشته، با آمادگی همه‌جانبه‌ای که وجود داشت خوشبختانه اغلب مسیرها باز است و تردد مردم به راحتی در مسیرهای اصلی انجام می‌گیرد و همه نیروهای شهرداری هم پای کارند.
رستمی افزود: البته این آمادگی با توجه به پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی باید استمرار داشته باشد. امشب نیز با توجه به پیش‌بینی سازمان هواشناسی شاهد کاهش دما هستیم و این می‌تواند برای فردا صبح مسائل و مشکلاتی را برای مردم به همراه داشته باشد.
وی افزود: به همین خاطر تاکید داریم تا شهرداران نواحی، معاونان خدمات شهری و شهرداران مناطق در بحث کاهش دما نیز توجه و آمادگی کافی را داشته باشند تا بتوانیم برف روبی را در معابر اصلی و عمومی به خوبی انجام بدهیم و مردم به مشکل برنخورند.
معاون امور مناطق شهرداری تهران همچنین تعطیلی مدارس را یک تصمیم درست برشمرد و در کنترل وضعیت موثر خواند و گفت: یکی از اقدامات خوب با هماهنگی فرمانداری و استانداری تعطیلی مدارس بود. این اتفاق باعث شد تا تردد و مشکلات ترافیکی کمتر شود که در مدیریت معابری که ترافیک مانع انجام وظیفه ما بود، بسیار به کمک نیروهای خدماتی آمد.


برچسب ها : ,
دسته بندی : اجتماعی , تله تایپ , خبر داغ , شهری
ارسال دیدگاه