زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۹
» انتخاب سردبیر » شوک مجلس به انصراف‌دهندگان از جشنواره فجر
تاریخ انتشار : 2020/01/16 - 11:52
Warning: Use of undefined constant   - assumed ' ' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home1/tadbiret/public_html/wp-content/themes/1111111/sidbar/single.php on line 16
 کد خبر: 89790
 249 بازدید

شوک مجلس به انصراف‌دهندگان از جشنواره فجر

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه برخی از این هنرمندان انصرافی جوزده شده‌اند، ادامه داد: اگر کسی بخواهد مسیرش را از مردم جدا کند، مردم نشان داده‌اند که با او تعارف ندارند.

شوک مجلس به انصراف‌دهندگان از جشنواره فجر

حجت‌الاسلام نصراله پژمان‌فر درباره انصراف برخی از هنرمندان از جشنواره‌های فجر و تلویزیون اظهار کرد: این اتفاق فرصت خوبی است که هنرمندانی که از مردم فاصله می‌گیرند، وضعیتشان روشن شود.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی با یادآوری پرورش هنرمندان خوب در سایه انقلاب اسلامی افزود: همه کسانی که بخواهند در این آب و خاک به مردم وفادار باشند برای ما عزیز هستند و ما وظیفه داریم از آن‌ها حمایت کنیم.

وی با اشاره به اینکه برخی از این هنرمندان انصرافی جوزده شده‌اند، ادامه داد: در این قضیه اگر کسی بخواهد مسیرش را از مردم جدا کند، مردم نشان داده‌اند که با کسی تعارف ندارند و مطمئنا این افراد نمی‌توانند در مقابل مردم ادامه مسیر دهند.

پژمان‌فر بیان کرد: در هفته آینده طرحی را به مجلس می‌بریم که در آن طرح برای هنرمندانی که قرار است با مردم نباشند و از فعالیت‌های هنری انصراف می‌دهند، محرومیت از فعالیت‌های هنری در جمهوری اسلامی ایجاد شود.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: این گونه نیست که این هنرمندان در برهه‌هایی در کنار مردم باشند و بنا به شرایط تغییر موضع دهند، اگر قرار است نباشند، همان بهتر که هیچ‌وقت نباشند.


برچسب ها : ,
دسته بندی : انتخاب سردبیر , جذاب ترین ها , خبر داغ
ارسال دیدگاه