زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۲/۵
» خبر داغ » گجتی که غذا می پزد و خود را تمیز می کند
تاریخ انتشار : 2020/01/07 - 18:52
 کد خبر: 89133
 592 بازدید

گجتی که غذا می پزد و خود را تمیز می کند

گجتی در نمایشگاه CES۲۰۲۰ رونمایی شده که می تواند به طور خودکار غذا بپزد. فقط کافی است فرد مواد اولیه را داخل ظرف بریزد. این گجت حتی خود را تمیز می کند.

گجتی که غذا می پزد و خود را تمیز می کند

به نقل از انگجت، برای برخی افراد آشپزی کاری خلاقانه، آرامش دهنده و هیجان انگیزاست. برای برخی دیگر کاری وقت گیر و خسته کنده به حساب می آید. خوشبختانه هم اکنون انبوهی از گجت ها در بازار وجود دارند که فرایند پخت و پز را آسانتر می کنند. یکی از جدیدترین گجت هایی که ساخته شده «جولیا» نام دارد. این گجت در CES۲۰۲۰رونمایی شده است.

جولیا یک سیستم پخت و پز خودکار است که تقریبا همه کاری انجام می دهد. این دستگاه می تواند فرایندهای وزن کردن، خرد کردن، هم زدن و پختن و ترکیب کردن را انجام دهد. حتی گجت مذکور با استفاده از قابلیت میکسر، خود را می شوید. کافی است کاربر مایع ظرفشویی و آب را به دستگاه اضافه کند تا بقیه فرایند تمیز کردن نیز تکمیل شود.

در کل برای آشپزی با این دستگاه کافی است کاربر مواد اولیه را داخل آن بریزد. جولیا به وسیله یک هاب هوشمند آشپزخانه کنترل می شود. این هاب هوشمند یک تبلت مخصوص است که دستور پخت غذا را به وسیله ویدئوی آموزشی به طور مرحله به مرحله نشان می دهد. همچنین این دستگاه مجهز به فناوری هوش مصنوعی شناسایی غذا است و براساس تصاویر مواد غذایی که در خانه وجود دارد، یک غذا پیشنهاد می کند.

همچنین جولیا مجهز به فناوری شناسایی صوت است. قرار است این دستگاه در پاییز ۲۰۲۰ عرضه شود.


برچسب ها : ,
دسته بندی : خبر داغ , علمی , فناوری
ارسال دیدگاه