زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۳۱
» اجتماعی » اختصاص حدود ۵۵ درصد بودجه جاری/افتتاح ساختمان “پروین اعتصامی” تا دهه فجر
تاریخ انتشار : 2019/12/11 - 14:13
 کد خبر: 85542
 224 بازدید

رییس دانشگاه خوارزمی خبر داد

اختصاص حدود ۵۵ درصد بودجه جاری/افتتاح ساختمان “پروین اعتصامی” تا دهه فجر

رییس دانشگاه خوارزمی از افتتاح ساختمان پروین اعتصامی این دانشگاه تا دهه فجر خبر داد و گفت: حدود ۷ میلیارد تومان اعتبار صرف این پروژه شده است.

اختصاص حدود ۵۵ درصد بودجه جاری/افتتاح ساختمان “پروین اعتصامی” تا دهه فجر

دکتر عزیزالله حبیبی ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: ساختمان پروین اعتصامی به عنوان یکی از قدیمی‌ترین ساختمان‌های دانشگاه خوارزمی که در میراث فرهنگی نیز به ثبت رسیده است،‌ تا دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد، البته قرار بود این ساختمان تابستان جاری به بهره برداری برسد که متاسفانه این مهم امکان‌پذیر نشد.

وی در ادامه تصریح کرد: برای بازسازی ساختمان پروین اعتصامی دانشگاه خوارزمی حدود ۷ میلیارد تومان هزینه شده است که در تامین این بودجه محدودیت‌هایی داشتیم، به همین جهت نتوانستیم در زمانی که اعلام شد این ساختمان را بهره‌برداری کنیم. اگر چه تجهیز این ساختمان بودجه جداگانه‌ای را می خواهد که باید دنبال تامین این اعتبار باشیم.

رییس دانشگاه خوارزمی خاطر نشان کرد: ساختمان آموزشی پردیس مرکزی و همچنین دانشکده روانشناسی دانشگاه واقع در کرج نیز دو پروژه عمرانی دیگر دانشگاه خوارزمی است که این پروژه‌ها بودجه ابلاغ‌شده دارند؛ اما به دلیل اینکه در قالب اوراق سه ساله در نظر گرفته شده است، تامین آن به سختی صورت می‌گیرد و ما سعی می‌کنیم پیمانکار این پروژه‌ها علی‌رغم چالش‌های موجود پای کار بماند و پروژه را ترک نکند.

دکتر حبیبی در خصوص میزان تخصیص بودجه جاری دانشگاه نیز گفت: حدود ۵۵ درصد از این بودجه تا کنون تخصیص یافته است که این میزان از تخصیص بسیار پایین است.


برچسب ها : ,
دسته بندی : اجتماعی , انتخاب سردبیر , تله تایپ , خبر داغ , شهری
ارسال دیدگاه