زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۹
» خبر داغ » پرسپولیس ۱۲۰ هزار دلار به کالدرون بدهکار است
تاریخ انتشار : 2019/12/09 - 17:17
Warning: Use of undefined constant   - assumed ' ' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home1/tadbiret/public_html/wp-content/themes/1111111/sidbar/single.php on line 16
 کد خبر: 85222
 183 بازدید

پرسپولیس ۱۲۰ هزار دلار به کالدرون بدهکار است

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس می‌گوید این باشگاه ۱۲۰ هزار دلار از مطالبات سرمربی تیمش را پرداخت نکرده است.

پرسپولیس ۱۲۰ هزار دلار به کالدرون بدهکار است

در یکی دو روز گذشته اخباری به نقل از محمد حسن انصاری‌فرد، مدیرعامل پرسپولیس منتشر شد مبنی بر این که باشگاه پرسپولیس تمام مطالبات گابریل کالدرون را پرداخت کرده است. در همین حال حسین قدوسی، مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس با رد این اخبار اظهار کرد: آن چه مدیرعامل باشگاه درباره مطالبات کالدرون گفته بود این است که ما تا حدودی مطالبات آقای کالدرون را پرداخت کرده‌ایم و نگفته‌اند که کالدرون هیچ طلبی ندارد. برخی اظهار نظرهای دیگر به نقل از انصاری‌فرد در فضای مجازی منتشر می‌شود که صحت ندارد. باید بگوییم کالدرون بخشی از مطالبات خود را در مقطع کنونی هنوز دریافت نکرده اما باشگاه مهلت دارد و مشکلی نیست. سرمربی پرسپولیس همکاری لازم را با باشگاه دارد. آقای انصاری‌فرد هم گفته‌اند ما تا حدودی مطالبات را پرداخت کرده‌ایم. کالدرون در سه بازه زمانی در دوران مدیریت کنونی دریافتی داشته اما هنوز حدود ۱۲۰ هزار دلار طلب دارد و این مطالبات هم ان‌شاءالله با تامین منابع مالی پرداخت می‌شود. باشگاه پرسپولیس با شفاف‌سازی اطلاع‌رسانی لازم را انجام می‌دهد و چیزی برای پنهان کردن وجود ندارد.

او با اشاره به مباحثی که درباره پیشنهاد تیم ملی امارات به کالدرون مطرح می‌شود هم اضافه کرد: کالدرون مربی شناخت شده‌ای است و در خاورمیانه سوابق زیادی دارد. ممکن است پیشنهاد داشته باشد اما پیشنهادی به باشگاه نرسیده و خودشان چیزی نگفته‌اند. او روی امور تیم تمرکز دارد و درباره پیشنهاد تیم ملی امارات حرفی با مدیریت باشگاه نزده است.


برچسب ها : ,
دسته بندی : خبر داغ , ورزشی
ارسال دیدگاه