زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۲/۱۲/۲۹
» تله تایپ » امام جمعه سنندج: اغتشاشات، اعتراض به قیمت بنزین نبود بلکه نقشه براندازی نظام بود
تاریخ انتشار : 2019/11/22 - 12:32
 کد خبر: 83263
 168 بازدید

امام جمعه سنندج: اغتشاشات، اعتراض به قیمت بنزین نبود بلکه نقشه براندازی نظام بود

امام جمعه موقت سنندج گفت: آنچه در روزهای اخیر در برخی شهرهای کردستان و در سایر نقاط کشور شاهد بودیم، نه تنها اعتراض به قیمت بنزین نبود بلکه این قضیه هم یک نقشه طراحی‌شده از سوی دشمنان برای براندازی نظام بود.

امام جمعه سنندج: اغتشاشات، اعتراض به قیمت بنزین نبود بلکه نقشه براندازی نظام بود

ماموستا سیداحسن حسینی در گفت‌وگو با فارس در سنندج اظهار کرد: مردم مرزدار و همیشه در صحنه استان کردستان همواره حامی اقتدار، عزت و امنیت در طول تاریخ انقلاب بوده‌ و همواره ثابت کرده‌اند که اجازه نمی‌دهند امنیت و آرامش آنها مورد تعدی وابستگان به استکبار قرار بگیرد.

وی تصریح کرد: مردم از اشرار و فرصت‌طلبان جدا هستند و اگرچه مردم به واسطه مشکلات معیشتی و تنگناهای اقتصادی در فشار هستند ولی هیچ وقت مخالف اصل نظام نیستند.

حسینی اذعان کرد: آنچه در روزهای اخیر در برخی شهرهای کردستان و در سایر نقاط کشور شاهد بودیم، نه تنها اعتراض به قیمت بنزین نبود بلکه این قضیه هم یک نقشه طراحی‌شده از سوی دشمنان برای براندازی نظام بود.

به گفته امام جمعه موقت سنندج، در این اغتشاشات عده‌ای با آتش‌زدن بانک‌ها، پمپ بنزین، آمبولانس و اموال مردم قصد ایجاد ناآرامی و ضربه‌زدن به امنیت کشور را داشتند.

وی اضافه کرد: اینها مهره‌های دشمنان بودند که از سوی مخالفین نظام در خارج از مرزها با هدف ایجاد ناامنی و سلب آسایش مردم دست به ایجاد اغتشاش زدند اما به واسطه بصیرت و آگاهی مردم دسیسه‌های آنان خنثی شد.

حسینی از موضع‌گیری درست مردم در این فرایند تقدیر کرد و گفت: باید همیشه قدردان این مردم بابصیرت و هوشیار باشیم که با دقت تمام و موقعیت‌سنجی درست و تبعیت از فرامین رهبر معظم انقلاب صف خود را از آشوبگران جدا کردند.

امام جمعه موقت سنندج گفت: عمق بصیرت، زمان‌شناسی و تبعیت مردم از ولایت فقیه اغتشاشگران را مجبور به عقب‌نشینی‌ کرد.

وی ادامه داد: فرهنگ مردم کردستان خشونت‌پذیر نیست، مردم این استان قدر امنیتی که با سختی به دست آورده‌اند به خوبی می‌دانند و برای حفظ آن از تمام وجودشان مایه می‌گذارند.

حسینی خاطرنشان کرد: البته مسوولان نیز باید با دقت تمام در راستای رفع مشکلات معیشتی مردم گام بردارند و اجازه ندهند افزایش قیمت بنزین موجب بالارفتن قیمت سایر کالاها شود که تحقق این مهم نیازمند تشدید نظارت بر بازار عرضه است.


برچسب ها : , ,
دسته بندی : تله تایپ , خبر داغ , سیاسی
ارسال دیدگاه