زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۱/۲۹
» خبر داغ » تائید صلاحیت داورزنی و ۵ کاندیدای دیگر برای انتخابات والیبال
تاریخ انتشار : 2019/11/10 - 11:50
 کد خبر: 81751
 198 بازدید

تائید صلاحیت داورزنی و ۵ کاندیدای دیگر برای انتخابات والیبال

شش نفر برای حضور در انتخابات فدراسیون والیبال تائید صلاحیت شدند.

تائید صلاحیت داورزنی و ۵ کاندیدای دیگر برای انتخابات والیبال

بر اساس اعلام معاونت قهرمانی وزارت ورزش، بعد از بررسی های بعمل آمده توسط مراجع ذیصلاح نظارتی، تاکنون اسامی آقایان محمود افشار دوست، محمدرضا رشیدی، محمدرضا داورزنی، احمد سعادتمند، افشین داوری و امیر حسین منظمی برای حضور در انتخابات ریاست فدراسیون والیبال مورد تأیید قرار گرفته است.

بر اساس این گزارش دفتر امور مجامع معاونت قهرمانی از فتاحی دبیر برگزاری مجمع عمومی و انتخاباتی فدراسیون والیبال خواسته است نسبت به دعوت از کاندیداها برای شرکت در انتخابات اقدام لازم معمول دارد. ضمناً اسامی سایر نامزدها در صورت اعلام مراجع ذیصلاح متعاقباً به لیست اضافه می گردد.

این خبر در حالی اعلام شده که پیش از این وزارت ورزش با کاندیداتوری افشین داوری مخالفت کرده بود. افشین داوری سرپرست سابق فدراسیون در روز پایانی ثبت نام استعفا داد و بلافاصله ثبت نام کرد اما استعفای وی در آن تاریخ مخالفت وزیر ورزش را به دنبال داشت و عملا اسم او از لیست کاندیدای ثبت نامی خارج شد. حتی در لیست اعلامی از سوی فدراسیون والیبال نیز نام داوری دیده نشد.

از سوی دیگر نام بهنام محمودی جدی ترین رقیب داورزنی در انتخابات ریاست فدراسیون والیبال که پیش از این در انتخابات قبلی تایید صلاحیت شده اما در مجمع انتخاباتی غایب بود در لیست کاندیدای احراز صلاحیت شده این دوره دیده نمی شود.


برچسب ها : , ,
دسته بندی : خبر داغ , ورزشی
ارسال دیدگاه