زندگی برای کسانی که فکر می کنند یک کمدی و برای کسانی که احساس می کنند یک تراژدی است./هوراس والپول
۱۴۰۳/۲/۸
» بانک و بیمه » برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه(نوبت دوم) و مجمع فوق العاده بیمه رازی
تاریخ انتشار : 2019/11/09 - 10:45
 کد خبر: 81391
 123 بازدید

برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه(نوبت دوم) و مجمع فوق العاده بیمه رازی

مجمع عمومی عادی سالیانه بیمه رازی (نوبت دوم) روز دوشنبه سیزدهم آبان ماه با حضور 83.58 درصد سهامداران در سالن همایشهای بیمه رازی برگزار شد .

برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه(نوبت دوم) و مجمع فوق العاده بیمه رازی

به گزارش روابط عمومی ، پس از قرائت دستور جلسه مجمع، موارد آن یک به یک به استماع سهامدارن رسید. در این مراسم مهندس بختیاری مدیر عامل بیمه رازی؛ ضمن تبیین وضعیت شرکت و نوید روزهای بسیار بهتر برای بیمه رازی ،توضیحاتی را پیرامون گزارش و صورتهای مالی ارائه نمود و صورتهای مالی ترازنامه و حساب سود و زیان شرکت در سال مالی منتهی به 29 اسفند 97 به تصویب رسید. انتخاب حسابرس و بازرس اصلی و علی البدل، انتخاب روزنامه های دنیای اقتصاد و اطلاعات به عنوان روزنامه های رسمی کثیر الانتشار شرکت، تعیین حق حضور اعضای غیر موظف هیات مدیره و دیگر موارد از جمله موضوعات مطرح شده در این مجمع بود.

پس از پایان مجمع عمومی عادی سالیانه (نوبت دوم) و قدری تنفس، مجمع عمومی فوق العاده بیمه رازی با حضور اکثریت سهامداران برگزار گردید و طبق دستور جلسه، موضوع افزایش سرمایه شرکت از دویست میلیارد تومان به سیصد میلیارد تومان به تصویب رسید و نحوه و چگونگی آن و اصلاح ماده مربوطه در اساسنامه مشخص گردید و اساسنامه جدید شرکت بیمه رازی با اکثریت آراء در مجمع عمومی فوق العاده به تصویب رسید.


برچسب ها :
دسته بندی : بانک و بیمه
ارسال دیدگاه